מ.ס גברה על בני יהודה בפנדלים. צילום דוברות מ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד גברה על בני יהודה בפנדלים

גביע הטוטו: לאחר 1:1 בסיום 90 דקות אשדוד ניצחה בבעיטות הכרעה בתוצאה 4:2. רוני אוואט הורחק

פורסם בתאריך: 22.8.19 16:06

     

מ.ס אשדוד אירחה את בני יהודה במשחק האחרון העונה במסגרת גביע הטוטו, משחק על המקום החמישי והמכובד, משחק שהמנצחת בו זוכה בסכום כספי.

בהרכב של אשדוד פתח בין הקורות רועי משפתי, בהגנה אספה, ברדע, אוואני וגיל כהן. את חוליית הקישור הרכיבו לאונרד אווסו, שלומי אזולאי ופיראס אבו-עקל. בהתקפה פתחו יעקב בריהון, שגיב יחזקאל ושובל גוזלן.
בני יהודה עלתה בהרכב משני שכלל לא מעט שחקני נוער. יוסי אבוקסיס, מאמנה של הקבוצה משכונת התקווה, העדיף לשמור על הרגליים של שחקניו הבכירים לקראת המשחק בחמישי מול מאלמו השבדית במסגרת הליגה האירופית.

השופט זיו אדלר שרק לפתיחה והוציא לדרך את המשחק באצטדיון היא’. בדקה ה-17, בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, דור אלו כבש שער בכורה והעלה את האורחים ליתרון 1:0.

בדקה ה-42 השופט זיו אדלר שלף כרטיס צהוב לחלוץ מ.ס אשדוד שובל גוזלן בטענה להתחזות.

רוני אוואט התעצבן ופלט לעבר השופט זיו אדלר: “תן את המשרוקית ליוסי אבוקסיס”, ובתגובה הורחק בכרטיס אדום. מי שניהל את המשחק מדקה זו הוא משה אוחיון, אוואט עלה לשבת ביציע הכבוד.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה שלומי אזולאי, שנמצא בכושר נהדר, השווה את התוצאה ל—1:1 עם בעיטה חופשית נהדרת. זוהי לא הבעיטה החופשית הראשונה שאזולאי מצליח לכבוש בגביע הטוטו, והדבר מבשר טובות מבחינת אשדוד. במחצית השנייה הייתה שליטה מוחלטת של אשדוד, שהגיעה למצבים רבים אך לא השכילה לסיים אותם בשערים.

לאחר 90 דקות התוצאה הייתה 1:1, ושתי הקבוצות התכוננו לדו קרב פנדלים. אשדוד ניצחה בדו קרב הפנדלים בתוצאה 4:2, לאחר ששחקן בני יהודה בן שמעוני בעט מעל השער, ורועי משפתי, שוערה של מ.ס אשדוד, הדף את הבעיטה של יקיר שאול. לאונרד אווסו, הקשר הגנאי של אשדוד ניגש לבעוט את הפנדל האחרון, לא התבלבל וכבש.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר