אימון פתיחת עונה הפועל אדומים. צילום: מדיה אדומים אשדוד
אימון פתיחת עונה הפועל אדומים. צילום: מדיה אדומים אשדוד

ישראלי וגלושצ’נקו חתמו

השוער והבלם יחזקו את החלק האחורי של הפועל אדומים. ובינתיים האשדודים גברו על הפועל אזור 3:1 במשחק הכנה עם וולה נהדר של עידן שריקי וצמד מרשים של הרכש החדש אדי אדרי

פורסם בתאריך: 22.8.19 16:19

     

הפועל אדומים אשדוד ממשיכה להתכונן לקראת העונה הקרובה בליגה א’ דרום. חיים לוי ויאיר אזולאי ממשיכים לחזק את הסגל, והפעם החתימו שני שחקנים חדשים, שניהם יחזקו את החלק האחורי של הקבוצה, שהיה
החלק הבעייתי ביותר בקבוצה בעונה שעברה.

שחקן הרכש הראשון הוא הבלם סתיו ישראלי. כפי שפורסם לראשונה ב“כאן דרום”, הבלם חתם על חוזהו לעונה הקרובה והצטרף רשמית לסגל הקבוצה האדומה.

ישראלי (21) שיחק בעונה שעברה בהכח עמידר רמת גן, שהייתה הפתעת העונה של ליגה א’ דרום, סיימה במקום השני בליגה ואף הגיעה רחוק בגביע המדינה.

הבלם, שנחשב לאחד משחקני ההגנה המבטיחים בליגה, גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן, וכבר בגיל 19 היה שחקן הרכב בקבוצה הבוגרת בליגה הלאומית.

ישראלי נבחן בשבועות האחרונים בקבוצה והרשים את הצוות המקצועי האדום ברשות חיים לוי ויאיר אזולאי, בעיקר במשחקי האימון שבהם הציג יכולת נפלאה והלהיב את האוהדים.

 

הוא ישלים מצבת בלמים צעירה ומבטיחה, הכוללת את פיליפ חאיכ ורוי עמוס, שניהם שחקני רכש חדשים.

לאחר החתמתו של ישראלי בקבוצה הצטרף לשורותיה השוער בוגדן גלושצ’נקו.

גלושצ’נקו (20) שימש בשנתיים האחרונות שוער הראשון של בני יצ’אלאל למרות גילו הצעיר, וכעת הוא חתם באמצעות יואב אלימלך מסוכנות FootballBiz בקבוצת הפועל אדומים אשדוד.

הוא צפוי לשמש גיבוי לשוער הראשון גיא סאלם ובנוסף יהיה שחקן צעיר שיעבה את הסגל וייחשב להבטחה לעתיד.

מהמועדון האדום נמסר: “ממשיכים בשקט ובמקצועיות רבה, לבנות את הסגל לעונה הקרובה, ואנו שמחים לבשר על החתמת שוער צעיר, עם פוטנציאל גדול אשר מצטרף אל הסגל של המועדון. אנו מאחלים לבוגדן המון הצלחה, כשעתיד עוד לפניו”. גלושצ’נקו אמר: “אני שמח להצטרף לקבוצה כמו הפועל אדומים אשדוד. אני מגיע לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי, אתן את כל כולי בשביל הקבוצה”.

יואב אלימלך, סוכנו של השחקן, אמר לאחר החתימה: “גלושצ’נקו שוער מוכשר עם פוטנציאל ענק שיגיע ללא ספק לרמות הגבוהות”.

הקבוצה מרשימה במשחקי ההכנה, שריקי מחורר רשתות

נוסף למסע הרכש שמוביל המנהל המקצועי של הקבוצה יאיר אזולאי, הקבוצה מתכוננת לקראת העונה בפרמטרים נוספים, והבולט בהם הוא משחקי ההכנה.

לאחר שפתחו את משחקי ההכנה בשלוש תוצאות תיקו, האדומים מרשימים לאחרונה ורושמים תוצאות יפות שיכולות לעודד את הצוות המקצועי והאוהדים.

האשדודים אירחו במגרש המכללה בעיר את הפועל אזור וגברו עליה בתוצאה 3:1. עידן שריקי כבש את הראשון בוולה נהדר מבישול של רז מזרחי, והרכש החדש אדי אדרי הוסיף צמד משלו.

לאחר מכן אירחו במגרש במכללה למשחק הכנה נוסף את מכבי שעריים וגברו עליה בתוצאה 2:1 משערים של שריקי ואפק אזולאי.

במשחק הכנה נוסף, הפעם מחוץ לאשדוד, גברה הקבוצה האדומה מאשדוד בתוצאה 2:1 על מכבי שדרות שנחשבת לאחת מהקבוצות החזקות בליגה ב’ דרום. כבשו את השערים הרכש החדש רז מזרחי ועידן שריקי, שלא מפסיק לחורר רשתות במשחקי ההכנה ומוכיח שוב כי הגיל לא משחק תפקיד במקרה שלו וכי הוא עדיין אחד מהחלוצים הטובים בליגה.

בנוסף, הקבוצה ערכה יום גיבוש בחדר הכושר Swift Ashdod, שבו שילבה אימוני כושר ובריכה. באימונים “ירדו אל העם” והשתתפו גם מאמן הקבוצה חיים לוי והמנהל המקצועי יאיר אזולאי.

חתם סתיו ישראלי. צילום מדיה אדומים אשדוד

חתם גולשנצקו. צילום מדיה אדומים אשדוד

יאיר אזולאי משתעשע במהלך אימון הכושר. צילום מדיה אדומים אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר