לישי ביטון והאדומים פותחים עונה. צילום: ליאב אחאבן.

הפועל אדומים מגבשת את הסגל

הסגל האדום מתחיל לקבל צורה לקראת העונה החדשה שבפתח

פורסם בתאריך: 15.8.19 15:32

     

בהפועל אדומים אשדוד בונים את הסגל כמעט מחדש. השחקנים היחידים שנשארו מהעונה שעברה הם הסמל של הקבוצה לישי ביטון, מלך השערים של הקבוצה עידן שריקי ורחמים צ’קול. אבירם ברוכיאן, שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה בקבוצה, עדיין מתנדנד.

לאחר מסע רכש מפרך הסגל של האדומים מתחיל לקבל צורה. בין הקורות צפוי לעמוד השוער גיא סאלם, שהגיע לקבוצה מבאקה אל גרביה.

גיא סאלם. יעמוד בין הקורות של האדומים העונה. צילום מדיה אדומים אשדוד

עמדת המגן הימני עדיין בסימן שאלה, שכרגע מי שמאייש אותה במשחקי ההכנה הוא שחקן הרכש עדן בן מנשה, שעמדתו המקורית היא בקישור.

האדומים מעוניינים במגן הימני, ששיחק בעבר בבית”ר ירושלים ובהפועל כפר סבא, טל בנש, אך כרגע השחקן לא מעוניין להגיע לאשדוד.

 

האדומים החתימו שני בלמים חדשים העונה: פיליפ חאיכ, שנחשב למניה בטוחה בליגה א’, ורוי עמוס הצעיר, שהגיע ממחלקת הנוער המפוארת של בית”ר טוברוק ונחשב להבטחה גדולה.

חאיכ. צפוי להיות מעוז ההגנה של הקבוצה מדיה אדומים אשדוד.

האדומים צפויים להחתים בלם נוסף על מנת לעבות את הסגל, ככל הנראה מדובר באחד משני הבלמים הנבחנים במועדון בתקופה האחרונה: טל קרוצ’י בן ה—22, ששיחק בעונה שעברה בשמשון כפר קאסם, או סתיו ישראלי בן ה- 21, ששיחק בעונה שעברה בהכח עמידר רמת גן.

את עמדת המגן השמאלי צפוי לאייש שחקן הרכש דניאל בורחל, ששיחק בעבר בהפועל עכו ועירוני קריית שמונה בליגת העל. כשגם רחמים צ’קול, שצפוי לתפקד העונה כקשר אחורי, יכול לשחק כמגן שמאלי בעת הצורך.

את חוליית הקישור של האדומים ירכיבו העונה מוחא באדיר, שהגיע משמשון כפר קאסם, עדן בן מנשה ושני השחקנים שימשיכו מהעונה הקודמת: רחמים צ’קול ולישי ביטון.

הקשרים ההתקפיים והקיצוניים של הקבוצה העונה הם אדי אדרי, שהגיע ממכבי קריית גת, ורז מזרחי, שהגיע ממכבי שעריים.

במועדון האדום מעוניינים בקיצוני ששיחק בהכח רמת גן בעונה החולפת מוטי אוחיון ומחכים למוצא פיו של הבעלים רוני חג’ג’, שנמצא בחו”ל וצפוי לנחות בארץ בימים הקרובים, ולהכריע אם להחתים את השחקן או לא.

מי שמחזיק בחוזה לעונה הבאה בקבוצה, אך עדיין מתנדנד, הוא אבירם ברוכיאן, שמתאמן עם הקבוצה וככל הנראה אם יציג כושר גופני ראוי, ישמש פליימייקר של האדומים העונה.

בחוד של הקבוצה ישחק כמובן מלך השערים של האשדודים בעונה החולפת עידן שריקי. אך המאמן חיים לוי והמנהל המקצועי יאיר אזולאי מעוניינים בשחקן התקפה נוסף לצידו.

החלום הוא שהסקורר האימתני יוסי אסייג יפחית סוף כל סוף בדרישותיו הכספיות ויחתום בקבוצה, וכרגע באדומים מחכים לו.

אך אם זה לא יקרה, מועמדים נוספים נמצאים על הפרק, כשהבולט בהם הוא החלוץ סהר שבתאי, שנחשב לחלוץ מוכח בליגה א’, חלוץ שיודע לכבוש שערים. בעונה שעברה שבתאי בן ה-26 כבש שישה שערים במדי מכבי קביליו יפו.

המגמה של הצוות המקצועי של האדומים בראשותם של חיים לוי ויאיר אזולאי היא בניית קבוצה חדשה לגמרי, שתיבנה על איזון בין שחקנים צעירים לוותיקים, בין שחקנים שרצים ללא הפסקה לבין כוכבים.

בקבוצה כרגע חתומים 12 שחקנים, ארבעה מהם שיחקו בעונה שעברה בקבוצה (אחד מהם הוא ברוכיאן, שמתנדנד ולא בטוח שימשיך).

האדומים צפויים לצרף עוד שלושה—ארבעה שחקנים: מגן ימני, בלם, קשר וחלוץ. לאחר צירוף שחקנים אלו לאשדודים יהיה סגל מאוזן שיורכב מ-16 שחקנים בכירים עם ניסיון בליגה א’, שהציפיות מהם יהיו גבוהות, שכן המטרה היא לעלות לליגה הלאומית.

את הסגל צפויים להשלים כמה שחקנים צעירים וזולים, כמה מהם עלו מקבוצת הנוער, כמו אלעד ארר, סיימון מיר ואפק אזולאי, וכמה מהם נבחנים במועדון, כמו איב בוכריס, עדן מור ועומר סוויסה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר