דור יעיש. צילום אשדוד סיטי

כדורגל בקטנה: הסיטי מתחזקת

הקבוצה מליגה ג’ עם החתמות ראשונות לעונה החדשה

פורסם בתאריך: 8.8.19 18:41

     

לאחר שראתה את יריבותיה בית”ר ובני אשדוד מתחזקות ללא הפסקה, אשדוד סיטי החליטה לא לשבת בחיבוק ידיים והחלה לחזק את הסגל לקראת העונה הקרובה בליגה ג’ מרכז.

הקבוצה, שערכה את אימון פתיחת העונה שלה ביום ראשון, החתימה שוער חדש לקבוצה, דור יעיש, ששימש בעבר בתפקיד שוערה השני של הפועל אדומים ונחשב לשוער מוכח בליגה ג’.

יעיש (26), ששיחק בשנתיים האחרונות במדיה של בית”ר אשדוד, מסר לאחר החתימה: “שמח ונרגש להצטרף לקבוצה שכל כולה לב ונשמה ענקית, קבוצה שבנויה רק על אהבה לכדורגל — לא כסף, לא אגו, רק אהבה! מאחל לעצמי, לקבוצה ולקהל עונה מוצלחת, שבעזרת השם נגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לבית"ר אשדוד ובפרט ליוסי כנפו על שתי עונות נהדרות, המון הצלחה”.

מאמן הקבוצה דייגו מסר: “שמח להחתים את דור בקבוצה שלנו, שחקן שיכול לעזור המון לקבוצה בדרך לעונה חדשה טובה ומוצלחת. בהצלחה, דור!”

לאחר החתמתו של יעיש במועדון התפנו לרשום החתמה נוספת בדמותו של הבלם מתן אשור, שהגיע גם הוא מבית”ר אשדוד לאחר ששיחק בקבוצה במשך שלוש עונות, מיום הקמתה.

מתן אשור. צילום אשדוד סיטי

אשור (29) מסר לאחר החתימה: “שמח להצטרף למועדון שהוא כמו משפחה בשבילי עם אנשים שאני מאוד אוהב. שיהיה לנו בהצלחה!”

מאמן הקבוצה דייגו הגיב להחתמתו של השחקן: “שמח להחתים את מתן אשור בקבוצה שלנו, שחקן מצוין שיכול לעזור המון לקבוצה בדרך לעונה חדשה טובה ומוצלחת. בהצלחה, מתן!”

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר