אבירם ברוכיאן. צילום: אבישי אפטקר
אבירם ברוכיאן. צילום: אבישי אפטקר

לאחר שסיכם באדומים: בית יעקב מצטרף לאור יהודה

הקשר קיבל הצעה גבוהה יותר מאור יהודה, והאדומים החליטו לוותר עליו. במועדון בונים על ברוכיאן וסיכמו עם טל קרוצ'י

פורסם בתאריך: 8.8.19 18:36

     

לאחר שאחד מכוכביה הגדולים של מכבי קביליו יפו בעונה החולפת מתן בית יעקב סיכם את תנאיו בשורות הפועל אדומים, הפליימייקר בן ה-23, שנחשב לאחד מעושי המשחק הטובים בליגה, קיבל הצעה כספית גבוהה יותר מהעולה החדשה מאור יהודה.

בית יעקב העביר מסרים לראשי האדומים באמצעות סוכנו אורן יחזקאל, ולפיהם הוא מעדיף לשחק בקבוצה האשדודית, אך באשדוד העדיפו לוותר על השחקן ולא להשוות את ההצעה, בעיקר בשל העדפתו של המאמן חיים לוי להשאיר תקציב שיספיק למימון החתמה של חלוץ בכיר שישחק בצוותא עם עידן שריקי בהתקפה בעונה הקרובה.

שיקול נוסף שעמד לנגד עיניהם של חיים לוי ויאיר אזולאי הוא חזרתו לאימונים של הפליימייקר המוערך אבירם ברוכיאן שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה.

נכון לשלב זה במועדון האדום מעדיפים לתת את הקרדיט לברוכיאן הוותיק שכבר מחזיק בחוזה לעונה הקרובה מאשר להחתים שחקן חדש באותה עמדה שבה הוא משחק, שחקן שמשכורתו תכביד על תקציב ההעברות ותמנע החתמה של שחקן התקפה נוסף ברמה גבוהה לצדו של שריקי, שכרגע הוא החלוץ הבודד בסגל של האשדודים.

מתן בית יעקב, שחיכה לאדומים במשך כמה ימים, הבין כי החלטתם של האשדודים היא לא להחתימו בשלב זה והחליט לחתום בעולה החדשה מאור יהודה.

בתוך כך במועדון הגיעו לסיכום עם הבלם טל קרוצ'י.

קרוצ'י (22) גדל במחלקת הנוער של בני לוד והיה שחקן סגל לגיטימי בקבוצת הבוגרים של המועדון בליגה הלאומית. הבלם שיחק בעונה האחרונה בשורותיה של שמשון כפר קאסם בליגה א' דרום.

קרוצ'י, שהתאמן בתקופה האחרונה עם האדומים כנבחן, הצליח להרשים את הצוות המקצועי, והוא החליט לצרפו לסגל הקבוצה לעונה הקרובה.

הוא צפוי לחתום על חוזהו לאחר ט' באב ולהשלים חוליית הגנה צעירה ומבטיחהלצד שני הבלמים הנוספים, פיליפ חאיכ ורוי עמוס.

ממשיכים בהכנות

בתוך כך, האדומים סיימו את משחק ההכנה הראשון שלהם לקראת העונה החדשה בשוויון 2:2 מול ירמיהו חולון. את השערים לזכות האדומים כבשו עידן שריקי ותומר אוחנה, שנבחן בקבוצה.

אחריו יצאו האשדודים למשחק חוץ נוסף, כחלק ממסע משחקי ההכנה לעונה החדשה, וסיימו בשוויון 1:1 עם העולה החדשה אור יהודה. את השער לזכות האדומים כבש שחקן הנוער אפק אזולאי. משחק ההכנה הבא ייערך ביום שישי (9.8) בירושלים מול נורדיה ירושלים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר