רוני אוואט ומשה אוחיון עם שחקני מ.ס אשדוד. צילום: דוברות מ.ס אשדוד
רוני אוואט ומשה אוחיון עם שחקני מ.ס אשדוד. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

מחר (שבת): מ.ס תארח את נס ציונה, אצטדיון ה יא' אושר לשימוש

לאחר הניצחון על הפועל ת"א, האשדודים יארחו את העולה החדשה באצטדיון העירוני שאושר לשימוש

פורסם בתאריך: 2.8.19 18:39

     

מ.ס אשדוד תארח מחר (שבת) את העולה החדשה, סקציה נס ציונה בשעה 19:00.
היה חשש כי המשחק שיערך במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו יערך באצטדיון מחוץ לעיר בעקבות כך שאצטדיון ה יא' באשדוד לא אושר לשימוש, אך במרתון קדחתני הצליחו ברשות הספורט באשדוד לבצע את כל הרג׳קטים שהכתיב משרד העבודה כדי לקבל בסופו של יום את האישור המיוחל שיכשיר את אצצטדיון היא׳ לעונת המשחקים 2019/2020.

ברשות הספורט נכנסו לכוננות ובעבודה מסביב לשעון מול משרד העבודה הצליחו תוך פרק זמן קצר להביא את האצטדיון לתקנים המחמירים של מנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל, וב מ.ס אשדוד יכולים לנשום לרווחה.

מיורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט נמסר: ״רשות הספורט העירונית הצליחה לעמוד במשימת הכשרת אצטדיון היא׳ באופן מעורר כבוד, כל הכוחות של הרשות התרכזו במשימה ויחד הצלנו לקבל היום בשעה טובה את האישור המיוחל. בהזדמנות זו אני מודה באופן אישי לסמנכ״ל ניסים דוק שחי את המשימה עד לסיומה המוצלח״.

בתוך כך, רוני אוואט ומשה אוחיון צפויים להעניק מנוחה ליעקב בריהון ולשוער הראשון רועי משפתי, אותו יחליף בין הקורות הרכש החדש רון שושן.
סמואל אלאבי ורועי גורדנה הפצועים יעדרו גם הם מהמשחק.
אלאבי שצפוי לעבור ניתוח יעדר כחודש, ואילו גורדנה שסובל מתת פריקה בעצם הבריח צפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה שבועות וככל הנראה יעמוד לרשות אוואט ואוחיון לפתיחת העונה של ליגת העל.

מצטיין המשחק נגד הפועל תל אביב, החלוץ שובל גוזלן שעלה מהספסל ועם צמד שערים הוביל את אשדוד למהפך, צפוי לקבל את הקרדיט בהרכב מול העולה החדשה ובמועדון האשדודי מקווים כי ימשיך לפרוע שטרות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר