חיים לוי ויאיר אזולאי עם השחקנים באימון הפתיחה. צילום מדיה אדומים אשדוד

הפועל פתחה עונה, אדרי חתם

האדומים מאשדוד פתחו את העונה באימון ראשון במגרש המכללה. הקשר מקריית גת הצטרף

פורסם בתאריך: 1.8.19 16:12

     

הפועל אדומים פתחה את עונת 2020/19 רשמית. הקבוצה קיימה את אימון פתיחת העונה במגרש המכללה, אימון שהעביר המאמן חיים לוי בצוותא עם מאמן השוערים מידן קצר ומאמן הכושר של הקבוצה.

המנג’ר הגדול של הקבוצה העונה יאיר אזולאי, שהגיע בלבוש אזרחי, זכה לתשואות הקהל האדום.

גם עוזר המאמן בעונה החולפת עמוס וזאנה הגיע לבוש בג’ינס ולא העביר את האימון.

עתידו של וזאנה במועדון מעורפל, ורבים מן האוהדים רותחים לגבי עניין זה, כי הם רואים אותו כחלק בלתי נפרד מהמועדון, ויש אנשים בהנהלת המועדון שלא רואים את זה כך.

לאימון הגיעו 50 מאוהדי הקבוצה. הם באו לקבל את פניהם של השחקנים החדשים עם עידוד מרשים ומופע פירוטכניקה ואבוקותושאגו: “רק תביאו את הדרבי!" גם שחקן העבר אלון חזן כיבד בנוכחותו.

כל הרכשים החדשים של הקבוצה נטלו חלק באימון: עדן בן מנשה, אדי אדרי, פיליפ חאיכ, מוחא באדיר, דניאל בורחל, רוי עמוס, רז מזרחי והשוער גיא סאלם.

שחקנים נוספים שהתאמנו כנבחנים בשורות האדומים הם עדן מור, ששיחק בעבר בקבוצה, עומר סוויסה, שנכלל בסגל הקבוצה בעונה שעברה, אך היה פצוע לאורך כל העונה, ואיב בוכריס, שסיים את גיל הנוער במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ומנסה להשיג חוזה בקבוצה הבוגרת של האדומים.

לאחר שפורסם אצלנו לראשונה עוד לפני כחודש על סיכומו של אדי אדרי בהפועל אדומים אשדוד, הרי שאחרי אימון פתיחת העונה, שבו השתתף השחקן, הודיעו במועדון האדום כי החתימה הפכה סוף סוף לרשמית.

אדרי (24), המשחק בכל עמדות ההתקפה, יקבל את מספר 15 וצפוי להוסיף ממד של יצירתיות להתקפה של האשדודים. הקשר המוכשר היה כוכבה של קריית גת בשנים האחרונות בליגה א’ דרום ואף בליגה הלאומית, ובעונה האחרונה כבש במדיה חמישה שערים. הוא שיחק בעבר תחת מאמן האדומים חיים לוי ואף בצוותא עם יאיר אזולאי.

במועדון האדום הכריזו: “אחד השחקנים הבכירים והבולטים בליגה א’ בשנים האחרונות ישחק בעונה הקרובה במועדון האדומים שלנו. אדי מגיע אלינו ממכבי קריית גת, שם שיחק בשנים האחרונות והיה השחקן הבולט שם, ובנוסף גם שימש כקפטן הקבוצה. אדי משחק כשחקן כנף, כובש ומבשל שערים, מהבולטים בשחקני ליגה א’ בשנים האחרונות”.

 

מכוונים גבוה, אבל שומרים על שפיות כלכלית

בתוך כך, באדומים אכן מכוונים גבוה, אבל הבעלים רוני חג’ג’ לא מוכן להיות “פראייר” ולשפוך יותר מדי כספים על שחקנים שלטענתו מגזימים בדרישותיהם.

במועדון פנו לקשר מוטי אוחיון ולמגן הימני טל משען, שהשתחררו לבקשתם מהכח רמת גן והפועל כפר שלם בהתאמה, אך שניהם דרשו סכומים גבוהים ואף שהם נחשבים לשחקנים בכירים בעלי ניסיון בליגה א’, האדומים לא נכנעו לדרישותיהם הגבוהות.

חיים לוי ויאיר אזולאי מחפשים מגן ימני שיחליף את נוגן חן, שכרגע לא ממשיך בקבוצה, ולאחר שהתנאים עם משען לא הסתדרו, המועמד המוביל לחתום בקבוצה הוא אברהם צ’קול (ולא, אין שום קשר משפחתי לשחקן האדומים רחמים צ’קול).

צ’קול (27), שגדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, העביר את רוב הקריירה שלו בליגה הלאומית במדיהן של כפר סבא, שעריים, הפועל ירושלים ורמת השרון.

המגן הימני אף שיחק כשחקן הרכב בליגת העל במשך שנתיים במדי הפועל תל אביב. בעונה שעברה שיחק בהפועל אום אל פאחם בליגה א’ צפון.

בין המרוץ לחיזוק הסגל לפתיחת אימוני הקבוצה באדומים פרסמו את לוח משחקי ההכנה לקראת העונה החדשה.

הקבוצה תחל את מסע המשחקים נגד ירמיהו חולון ב1.8, תמשיך במשחק חוץ נגד הפועל אזור ב- 12.8, שלושה ימים לאחר מכן תתארח ברחובות אצל מכבי שעריים ותסיים במשחק בית במגרש הסינטטי מול מכבי קביליו יפו ב-22.8.

אאולוב וכהן מצאו קבוצות חדשות

בהפועל אדומים ממשיכים לעבוד על חיזוק הסגל, ובינתיים שניים מן השחקנים ששוחררו הקיץ מהקבוצה מצאו קבוצות חדשות.

השוער אלון אאולוב, שרשם את עונת הפריצה שלו העונה במדי האדומים, מצטרף לבני אילת בליגה ב’, ואילו הקשר שהגיע עם ציפיות גבוהות העונה לאדומים ורשם עונה מאכזבת, לידור כהן, חתם בשורות מכבי שעריים, המשחקת בליגה של האשדודיות, ליגה א’ דרום.

אדי אדרי חתם בקבוצה. מדיה אדומים אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר