המחזור הראשון מול חדרה. צילום לירון מולדובן

המהפך של מ.ס אשדוד

האשדודים, שכבר היו בפיגור 2:0 עד לדקה ה-60 של המשחק, הפכו את הקערה על פיה וגברו על הפועל תל אביב במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. בלט: חלוץ הרכש שובל גוזלן

פורסם בתאריך: 1.8.19 16:41

     

מ.ס אשדוד נחתה לפני כשבוע ממחנה האימונים שקיימה בסלובניה, מחנה שהגדירו גורמים רבים במועדון מחנה מוצלח שהפך את השחקנים ואת הצוות המקצועי של הקבוצה ליחידה אחת ומגובשת.

את התוצאות החיוביות של מחנה האימונים אפשר היה לראות כבר במשחק הרשמי הראשון של העונה, שבו מ.ס אירחה את הפועל תל אביב באצטדיון הי"א במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו וגברה עליה לאחר שהציגה אופי נהדר, חזרה מפיגור 2:0 והשלימה מהפך גדול בניצוחם של שחקני הרכש שלומי אזולאי ושובל גוזלן, שמהם יכולים להיות מרוצים מאוד במועדון.

בין הקורות של אשדוד פתח רועי משפתי, בהגנה זוהר סזנו, גיל כהן, קמהני מונטרי והבלם שנבחן במועדון ג’רום גיהוטה. את הקישור וההתקפה של האשדודים הרכיבו אווסו, גורדנה, שלומי אזולאי, נאור עבודי, שגיב יחזקאל ודין דוד.

האורחת מתל אביב פתחה את המשחק בסערה. רז כהן העלה אותה ליתרון 1:0 כבר בדקה השמינית של המשחק מבישול נהדר של שי אליאס. פרנסיס קיירמה, שנבחן בשורות הפועל תל אביב, הכפיל את התוצאה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, 2:0 הפועל תל אביב במחצית.

 

בדקה ה-60 הגיעה נקודת התפנית של המשחק כשחלוץ הרכש שובל גוזלן נכנס אל הדשא במקומו של דין דוד. רבע שעה לאחר מכן גוזלן רשם שער בכורה במדי אשדוד וצימק את התוצאה ל—2:1.

אשדוד המשיכה ללחוץ על השער של האדומים מתל אביב, ובדקה ה-86 בלמה של הפועל תל אביב מרווין פירסמן ראה את הכרטיס האדום הישיר וגרם לפנדל לטובת הקבוצה המקומית.

שחקן הרכש שלומי אזולאי דייק מהנקודה הלבנה והשווה את התוצאה ל-2:2 עם שערו הראשון במדי האשדודים.

בדקה ה-91, לעיני גיסו הזמר משה פרץ שישב ביציע הכבוד והגיע לראותו, שובל גוזלן רשם שער ניצחון הירואי בנגיחה והעלה את מ.ס אשדוד ל—3:2 דרמטי.

הקבוצה של רוני אוואט ומשה אוחיון פתחה את העונה בצורה נפלאה עם מהפך אדיר. בניגוד אליה, להפועל תל אביב, שפתחה את העונה בצורה רעה, זהו ההפסד השני ברציפות לאחר שהפסידה במחזור הראשון של גביע הטוטו 2:1 להפועל רעננה.

ג'קי בן זקן במשחק. צילום לירון מולדובן

אוואט שלח את בנו להפועל אשקלון

מאמנה של מ.ס אשדוד רוני אוואט הוכיח כי הקרבה המשפחתית לא משפיעה על דעותיו המקצועיות, כשהחליט לשלוח את בנו אדר אוואט לעונת השאלה בהפועל אשקלון בליגה הלאומית.

אוואט הבן (22), שגדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, הושאל בשנתיים האחרונות להפועל מרמורק ולסקציה נס ציונה בליגה הלאומית. וגם העונה, אף שאביו מאמן את מ.ס אשדוד, לא יזכה אדר להשתלב בסגל הקבוצה בליגת העל.
ובתוך כך, הקשר האחורי של מ.ס חתם על חוזהו באשקלון באמצעות סוכנו אדם קידן.

אדר אוואט. צילומים הפועל אשקלון

מ.ס קיבלה 25 אלף אירו מהעברתו של אלחמיד

שחקנה של מ.ס אשדוד לשעבר ושחק נבחרת ישראל כיום עבד אלחמיד רשם מעבר יוקרתי לקבוצת הפאר מסקוטלנד, סלטיק. אלחמיד ישתף פעולה בסלטיק עם חברו לקבוצה לשעבר, השחקן האשדודי ניר ביטון.

כחלק מהעסקה בין סלטיק להפועל באר שבע 1.8 מיליון אירו יעברו לבאר שבע בתמורה לכרטיס השחקן של הבלם בן ה-28, 300 אלף אירו נוספים יעברו אם סלטיק תעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות.

מ.ס אשדוד תקבל 1.5% מסכום ההעברה של אלחמיד, 25 אלף יורו שייכנסו לקופת המועדון בשל ההשבחה הראויה של השחקן.

כזכור, באוגוסט 2017 הפועל באר שבע שילמה למ.ס אשדוד 5.5 מיליון שקלים עבור כרטיס השחקן של אלחמיד, כך שהאשדודים זכו להרוויח עליו פעמיים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר