נחנך מועדון אתגרים. בתמונה גבי כנפו וחברים. צילום דוד קקון

נחנך מועדון אתגרים במרכז לחינוך ימי

נחנך מועדון שיט ייחודי שינוהל בשיתוף עם עמותת אתגרים עבור אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ונכי צה״ל

פורסם בתאריך: 25.7.19 16:34

     

המרכז לחינוך ימי, הממוקם במרינה באשדוד, ממשיך להתפתח ולהציע שירותים לקהלים חדשים.

השבוע נחנך מועדון אתגרים, מועדון שיט ייחודי שינוהל בשיתוף עם עמותת אתגרים, ויפתח את מרחבי הים בשיטה ייחודית ועם ציוד ייעודי לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ונכי צה״ל.

מיזם חשוב וייחודי זה התאפשר בסיוע חברת MSC, שנרתמה עם סיוע כלכלי נדיב לטובת המיזם.

רשות הספורט העירונית המנהלת את המועדון אפשרה את כל הפלטפורמה לטובת העניין ומעודדת הנגשה של הספורט הימי לבעלי הצרכים המיוחדים, ובנוסף מכינה את התשתית לשיתופי פעולה עם בית הלוחם הנבנה בימים אלו בדרום מערבה של העיר.

המועדון ייתן מענה מקיף של פעילויות עם ציוד ייעודי לא מבוטל ויקנה את הזכות לאוכלוסיות בעלי הצרכים המיוחדים, בכל הרמות, לחוות את הים בצורה ייחודית ובטוחה, והכול בשיתוף מדריכים מקצועיים שהוכשרו במיוחד לאתגר.

השקת המועדון התקיימה במרכז לחינוך ימי במרינה באשדוד במעמד ממלא מקום ראש העיר עו״ד גבי כנפו, נציגי עמותת אתגרים, חברת MSC, עיריית אשדוד והנהלת רשות הספורט העירונית המובילה את המיזם.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט משה בוטרשוילי: ״אני מברך את כל מי שעמל מאחורי ולפני הקלעים להגשמת המיזם החשוב הזה. זו עוד נקודה שאשדוד מציינת על מפת הספורט כעיר הספורט של ישראל. אשדוד תמשיך להוביל כל מיזם שמנגיש את הספורט בכלל ואת הספורט הימי בפרט לכלל האוכלוסיות ותסייע בהענקת תנאים אופטימליים. זהו יום חשוב ויום חג לאוכלוסייה מיוחדת ויקרה שתחל בקרוב ליהנות מהמשאב היקר והמהנה — הים״.

״אני באמת מתרגש”, אמר מנכ״ל רשות הספורט העירונית יורם אסרף. “מדובר”, הוסיף, “בהמון השקעה מאחורי הקלעים וחזון אמיתי שמתממש להנגיש את הים, באמצעות המרכז לספורט ימי, לכלל האוכלוסיות. חוף הים ומיקומה של אשדוד מבחינה גיאוגרפית חייבים לתת מענה לכלל האוכלוסיות, זו הזדמנות מצוינת להודות לחברת MSC על הסיוע בהגשמת המיזם, לעמותת אתגרים שמלווה מקצועית את הפרויקט ולצוות המרכז לספורט ימי שמחבק את המיזם עם המון המון אהבה״.

נחנך מועדון אתגרים במרכז לחינוך ימי. צילום עמותת אתגרים

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר