יוסי אסייג. צילום: עזרא לוי

וישחקו הילדים לפנינו: האדומים הולכים בקו צעיר

כפי שפורסם לראשונה ב”כאן דרום”, רוי עמוס חתם במועדון האדום. עבדאללה עזאם ושי מושל מועמדים להצטרף

פורסם בתאריך: 25.7.19 18:44

     

בהפועל אדומים לא מפסיקים לעבוד ואפילו לא לרגע. חיים לוי ויאיר אזולאי עובדים מסביב לשעון על מנת לחזק את הקבוצה האדומה ששואפת הכי גבוה שאפשר בעונה הנוכחית וחולמת על עליית ליגה.

לאחר שבעונה שעברה הקבוצה נבנתה בעיקר על שחקנים ותיקים בעלי שם ועבר מפואר ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי, נראה שהמועדון האדום משנה את דרכו והולך על דרך צעירה ומרעננת.

כפי שפורסם לראשונה ב”כאן דרום”, בשורות האדומים חתם הבלם הצעיר רוי עמוס.

עמוס (20) גדל במחלקת הנוער המפוארת של בית”ר טוברוק נתניה, ובעונה שעברה שימש שחקן הרכב בקבוצת הנוער של המועדון שסיימה במקום השביעי בטבלת ליגת העל לנוער.

המועדון הנתנייתי ידוע ביכולותיו המרשימות לטפח שחקנים צעירים, ובאשדוד יקוו כי רוי עמוס הוא אחד מן התוצרים המשובחים ממחלקת הנוער הנתנייתית וכי ירשים בעונת הבכורה שלו כשחקן בוגרים במדי האדומים לאחר שנים מוצלחות בחממה של טוברוק.

הוא צפוי לשתף פעולה בחוליית ההגנה של האדומים עם הרכש החדש פילים חאיכ ולהשתתף כבר באימון פתיחת העונה של הקבוצה.

עמוס מסר לאחר החתימה: “שמח להיות חלק ממועדון חם ומקצועי כמו הפועל אדומים אשדוד. תודה רבה לחיים לוי על האמונה בי. מגיע לתת את כל כולי למען הקבוצה והאוהדים”.

נוסף להחתמתו של עמוס במועדון, במועדון מעוניינים להחתים שני צעירים נוספים, שנחשבים גם הם למבטיחים במיוחד.

הראשון הוא עבדאללה עזאם, המשחק בעמדות הקשר ההתקפי והחלוץ. עזאם (22) גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא וכבש 15 שערים לפני שנתיים במדי קבוצת הנוער. לאחר עונה זאת עבר לבית”ר כפר סבא בליגה א’ ורשם במדיה שבעה שערים. בעונה הקודמת שיחק במדיה של הפועל רמת גן בליגה הלאומית, אך לא קיבל קרדיט כשחקן הרכב וכבש שער אחד בלבד לאורך כל העונה.

רוי עמוס הבלם החדש של האדומים. צילום מדיה אדומים אשדוד

השחקן השני קצת יותר מוכר לחובבי הכדורגל באשדוד — שי מושל. שי (23) הוא אחיו הצעיר של שחקן מ.ס אשדוד בנצי מושל. מושל יכול לשחק בכמה תפקידים בחלק ההגנתי של המגרש, כקשר אחורי, בלם או מגן.

הוא גדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ושימש שחקן הרכב בקבוצת הנוער של המועדון בליגת העל לנוער. לאחר שסיים את גיל הנוער שיחק במדיה של קריית גת בליגה א’ דרום במשך שנתיים, ואת העונה הקודמת העביר בליגה הלאומית כשחקן הפועל פתח תקווה ורשם עונה אישית טובה.

במקביל לחיזוק הצעיר: באדומים עדיין מייחלים לצירוף שובר שוויון. חיים לוי ויאיר אזולאי מאמינים העונה בבניית קבוצה צעירה שתרוץ ותילחם על המגרש ללא הפסקה, אך יודעים שללא שובר שוויון, שחקן ברמה מעל הליגה, יהיה להם מאוד קשה לעלות לליגה הלאומית.

הבעלים רוני חג’ג’ נחוש לעלות לליגה הלאומית ורוצה מאוד לראות את החלוץ הטוב ביותר בליגות הנמוכות יוסי אסייג לובש אדום בעונה הקרובה.

לדברי גורם המעורה בנושא, הסכומים שאסייג דורש גבוהים, ואף על פי שחצי מקבוצות הליגה התעניינו בו בתחילת הקיץ, כרגע בתמונה נשארו רק שתי קבוצות שכן שאר הקבוצות לא הצליחו לעמוד בדרישותיו.

כרגע האופציות של אסייג הן נורדיה ירושלים והפועל אדומים אשדוד.

באדומים מאמינים כי לבסוף אסייג, שרואה כי קבוצות הליגה כבר פותחות את אימוניהן וכי הסגלים כמעט סגורים והוא עדיין יושב בבית, יסכים לחתום בשורות הקבוצה, ויודעים כי האופציה האשדודית היא המועדפת עליו בשל הקהל הגדול של הקבוצה, הסגל החזק שנבנה העונה ושאיפותיה הגדולות.

פגישה בין הנהלת האדומים לחלוץ המצוין צפויה בשבוע הקרוב, ובאשדוד מקווים כי התנאים יבשילו לידי החתימה וכי יצליחו לבצע את החתמת העונה בליגות הנמוכות ולהציג את החלוץ האימתני בחולצה האדומה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר