יוסי אסייג. צילום: עזרא לוי

האדומים רוצים את יוסי אסייג

פרסום ראשון: האדומים פנו לחלוץ המוכשר בהצעה להצטרף לקבוצה. מכירת המינויים נפתחה

פורסם בתאריך: 18.7.19 16:21

     

הפועל אדומים רושמת קיץ פורה מבחינת החתמות. היא צירפה לשורותיה את עדן בן מנשה, פיליפ חאיכ, גיא סאלם, רז מזרחי, דניאל בורחל ומוחא באדיר.

כעת בקבוצה מכוונים להחתמת שחקן שובר שוויון, כזה שיהפוך את הקבוצה מקבוצת פלייאוף לגיטימית לקבוצה שיכולה ללכת עד הסוף על העלייה לליגה הלאומית.

במועדון האדום רוצים מאוד את החלוץ יוסי אסייג ואף פנו אליו בהצעה כספית מרשימה. אסייג (31) נחשב לחלוץ הטוב ביותר בליגה א’ בשנים האחרונות.

בנוסף, הסקורר המוערך נחשב לקבלן עליות. הוא עלה בשלושת השנים האחרונות לליגה הלאומית עם הפועל מרמורק, סקציה נס ציונה ו מ.ס כפר קאסם.

הוא סיים כמלך השערים של הליגה בשתי העונות האחרונות. בעונה הקודמת כבש במדיה של כפר קאסם 29 שערים ובעונה שלפני כן סיים עם 31 שערים במדיה של נס ציונה.

החתמה של אסייג תהיה בהחלט הצהרת כוונות. באדומים חולמים על התקפה שתורכב משני מובילי טבלת מלך השערים של הליגה בעונה האחרונה, אסייג ועידן שריקי, ולצדם הצעיר המבטיח שחתם לאחרונה במועדון, רז מזרחי.

כרגע הפערים בין החלוץ, שדורש סכומים מפלצתיים, למועדון עדיין גדולים, אך כך גם לגבי המשא ומתן בינו לבין שאר הקבוצות המעוניינות בו, ובהן מכבי יבנה.

בהפועל אדומים הגישו לו הצעה כספית שבחיים לא הוגשה לשחקן מאז הקמתו של המועדון מחדש, אך גם הצעה זו לא שוות ערך לסכומים שאותם הסקורר המוכח דורש.

במועדון האדום מאמינים כי אם אסייג לא ימצא אופציה אחרת בשבוע הקרוב, מה שכנראה לא יקרה בשל דרישותיו הכספיות הגבוהות שמרתיעות מועדונים רבים מלהחתימו, הוא יגיע לאשדוד.

בסביבתו של החלוץ אומרים כי הקהל האדום והשאיפות של המועדון הם דברים שמושכים אותו להגיע לעיר הנמל, וכי אוהדים רבים של האדומים לוחצים עליו להגיע למועדון ואף שלחו לו הודעות תמיכה ואהבה רבות.

בתוך כך, במועדון החלו את מכירת המינויים לעונה שבפתח. מינוי למבוגר יעלה 400 שקל, ומינוי לנוער/חייל — 200 שקל.

כל אוהד שקונה מינוי זכאי לכובע של הקבוצה מתנה והנחה על הצעיף הרשמי החדש לעונת 2020/19 .

באדומים החליטו על מחירים אחידים בכרטיסים למשחקי הבית לאורך כל העונה. המחירים יעמדו על 40 שקל למבוגר, ו—20 שקל לנוער/חייל.

האדומים פתחו את מכירת המנויים לעונה הקרובה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר