בראד גרינברג. החל לבנות את הסגל צילום אורי קריספין

מכבי אשדוד: החתמה ראשונה בתקציב מינימום

למרות סימני השאלה המרחפים מעל עתידה הכלכלי של קבוצת הכדורסל המקומית, התבצעה החתמה של הפורוורד המתאזרח ג’וש פרוינד

פורסם בתאריך: 18.7.19 16:18

     

למרות הקיץ הקשה מאוד ואי הוודאות שעוברים על הקבוצה, מכבי אשדוד הצליחה לגייס מימון מסוים, שאמור לתת לה את האפשרות לפתוח לפחות את העונה הקרובה. ובזכות כך הצליחה הקבוצה להשלים החתמה ראשונה בקיץ הנוכחי — הפורוורד מתאזרח בן 21 ג’וש פרוינד.

פרוינד (23, 2.01), יליד שארלוט, העביר את כל קריירת המכללות שלו במכללת רואנוקה הקטנה מה-NCAA3, כשהוא רושם בעונתו האחרונה 18.3 נקודות ו-10.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. הפורוורד-סנטר נבחר בעונה שעברה לחמישייה השנייה של האול אמריקן של ליגת ה-NCAA3, ליגת המכללות השלישית בטיבה בארצות הברית. במועדון מקווים שהוא ישתלב בצורה טובה במועדון ויהיה אחד מהברגים החשובים בו.

 

שחקן נוסף שעשוי להגיע לקבוצה הוא בן קרטר, שהוחתם במהלך העונה שעברה על ידי הפועל ירושלים ושיחק בעפולה מהליגה הלאומית. הוא קלע בממוצע 10 נקודות וקטף 8.4 ריבאונדים. עוד נודע כי אשדוד מנהלת משא ומתן מתקדם עם עידן אלבר, וההערכה שהעסקה בין הצדדים עשויה להיסגר מיד לאחר אליפות אירופה עד גיל 20. אלבר (19, 1.93) שיחק בעונה האחרונה בהפועל כפר סבא והיה אחת מנקודות האור הבודדות של הקבוצה מהשרון שירדה לליגה הארצית. הגארד הצעיר, שרק בקיץ שעבר יצא ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב, קלע 10.6 נקודות ב-26 דקות בממוצע למשחק. אלבר הוא שחקן נבחרת העתודה שמשחקת בימים אלה באליפות אירופה בתל אביב. באשדוד השיגו כאמור מימון, אך התקציב יהיה תקציב מינימום, כשהקונספט יהיה שלושה זרים בלבד בסגל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר