בריהון (משמאל), יגיע למ.ס? צילום ניר קידר

מ.ס אשדוד: יעקב בריהון חתם

בקבוצה המקומית התאמצו למלא את החלל שהותיר אחריו דן ביטון, ולאחר תקופת חיזורים ארוכה הצליחו להחתים את הקשר יעקב בריהון. לקראת מחנה האימונים מקווים לפתרון משפטי, שיאפשר את יציאתו של יצחק אספה

פורסם בתאריך: 12.7.19 11:48

     

אחרי לא מעט קשיים במשא ומתן, במ.ס יכולים לברך על המוגמר. במהלך סוף השבוע חתם הקשר יעקוב בריהון על חוזהו במועדון לשלוש העונות הבאות, לאחר שעסקת רכישתו מבית"ר ירושלים הושלמה לשביעות רצונם של כל הצדדים. מדובר בתוספת כוח משמעותית לרוני אוואט ומשה אוחיון, שכן בריהון נחשב לשחקן מוביל שאמור לשדרג את החלק הקדמי של הקבוצה ועליו יהיה להכנס לנעליו של דן ביטון, שכזכור עזב את הקבוצה והותיר חלל גדול.

בריהון עשה שרירים בתקופה האחרונה באשר לרצונו להגיע לקבוצה מעיר הנמל, אז נראה כי הפערים גושרו והקשר כאמור התרצה לבסוף. במ.ס הוא צפוי לקבל כמות דקות גדולה מזו שקיבל בירושלים ולהיות אחד השחקנים המובילים במועדון.

עם חתימתו אמר בריהון: "זה אתגר ענק וכבוד גדול לשחק במ.ס. אשדוד, אני מחכה לפגוש את החברים החדשים ובטוח שנהיה קבוצה מעניינת ואטרקטיבית".

במקביל לכך באשדוד ממשיכים לבחון זרים לעמדות הקישור וההגנה, שגם שחקן התקפה בא בחשבון אם כי בעמדה הזו אשדוד יותר מסודרת. כרגע הזרים הנבחנים שוחררו, וכנראה שלמחנה האימון בסלובניה יגיעו זרים חדשים למבחנים. בעמדת המגן הימני מי שנראה שעשוי להיות המגן הפותח לפחות בתחילת העונה הוא יצחק אספה, וזאת בשל העובדה שטום בן זקן לא יהיה כשיר בשלב הראשון של העונה. בעניין אספה, באשדוד מקווים שיימצא פתרון באשר לעניין המשפטי שלו, והוא יוכל לצאת למחנה, שכן כאמור מיועד לו תפקיד המגן הימני הפותח.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר