בראד גרינברג מתדרך את השחקנים. צילום: פבל.
בראד גרינברג מתדרך את השחקנים. צילום: פבל

כדורסל: נפסק השידוך בין אשדוד לבאר טוביה – האם זה סוף פסוק?

אחרי שלוש שנים של שיתוף פעולה ובעקבות חילופי השלטון במועצת באר טוביה הוחלט על הפסקת שיתוף הפעולה בינה לבין עיריית אשדוד במועדון הכדורסל. ההשלכות של הפירוק הזה כבר ניכרות בשטח

פורסם בתאריך: 12.7.19 10:10

     

מכבי אשדוד חווה עד כה קיץ לא פשוט. הקבוצה של בראד גרינברג נמצאת בבעיות תקציביות, ולראשונה נראה שהתקציב יהיה תקציב המינימום של מינהלת הליגה. אחרי הפסקת השידוך עם מועצת באר טוביה לאחר שלוש שנים של שיתוף פעולה, נתח עיקרי מהתקציב ירד לקבוצה. יחד עם סגירת חובות ופערים תקציביים משנים קדומות אשדוד הולכת לקיץ אולי הקשה ביותר שלה מאז עליית הקבוצה לליגת העל.

כרגע, למעט המאמן בראד גרינברג, אף אחד לא חתום לקראת העונה הבאה, ורוב הסגל כנראה לא ימשיך. ליס שושי כבר חתם בקבוצה גרמנית וגם נמרוד לוי כמעט בוודאות לא ימשיך. למרות דיבורים ורינונים על החתמתם של השחקנים פול סטול ומארק טולפסן, נראה כרגע כי הדבר לא ריאלי מבחינת עלויות. באשדוד יבנו כנראה קבוצה עם שלושה זרים בלבד, וכך יוכלו לקבל את המענק הכספי המגיע ממינהלת הליגה לקבוצות שרושמות רק שלושה זרים בסגל.

המשמעות הנוספת היא שהקבוצה תתבסס על ישראלים מקומיים או מתאזרחים כמו שגרינברג אוהב, וגם כאן צפויה בעיה, שכן גורמים במינהלת טוענים שישנה אופציה לשינוי חוק המתאזרחים בליגה, שרק מתאזרחים שנמצאים מעל ארבע שנים בישראל יוכרו כמתאזרחים מלאים, ועל היתר ישלמו הקבוצות קנס, מה שעלול לסבך עוד יותר את מלאכת בניית הסגל של אשדוד. אם זה לא מספיק, יש גם לא מעט בעיות בין הקהל, ארגון “הדולפינים” המסור, לבין הנהלת הקבוצה, ועושה רושם כי עד לפתיחת העונה יעברו עוד הרבה מים בנהר אצל קבוצת הכדורסל האשדודית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר