עונת המפפונים של מועדון ספורט אשדוד

כך מצפה המאמן החדש-ישן של מ.ס אשדוד רוני אוואט לקראת העונה החדשה. ועם סגל השחקנים החדש שכולל שישה שחקנים חדשים ועוד שלושה במבחן, יש סיכוי גבוה שזה מה שיקרה. “מוקדם לדבר על יעדים ומטרות”, אמר הקפטן טום בן זקן

פורסם בתאריך: 5.7.19 09:21

     

עונת 2019/18 כבר לגמרי מאחורינו ואחרי שחזינו בדרמת סיום מורטת עצבים ובהישארותה של מ.ס אשדוד בליגת העל, במועדון בהחלט מקווים שהעונה הנוכחית תהיה אחרת. השבוע פתחה הקבוצה מעיר הנמל עונה באופן רשמי עם מסיבת עיתונאים חגיגית ואימון פתיחה, שאליו הגיעו שגיב יחזקאל שכרטיסו נרכש ממכבי תל אביב, רועי גורדנה, שחתם לעונה נוספת, ושובל גוזלן, שהצטרף ממכבי נתניה.

נוסף אליהם, הפנים החדשות היו גם צמד הזרים מגאנה, מונטרי קמאהני וסמואל אלאבי, השוער רון שושן ומי שהגיע מהפועל אשקלון וחזר לקבוצת האם שלו — אליאור משעלי. נוסף אליהם, גם שלושה נבחנים זרים שינסו להרשים את רוני אוואט — הקשר ההתקפי פרנק אופונג, גודווין אגודה ואודה מקודה מניגריה.

עוד בטרם יצא האימון לדרך, נערכה כאמור מסיבת עיתונאים שבה לקחו חלק המאמן החדש רוני אוואט, הקפטן טום בן זקן והשחקן רועי גורדנה. אוואט, שעבורו תהיה זו קדנציה נוספת באשדוד, אמר בפתח דבריו: “אני שמח לחזור לקדנציה נוספת במועדון שהוא בית עבורי. אני יודע שתשאלו מה היא המטרה אליה אנחנו שואפים העונה, נבנה אותה צעד צעד בלי להגדיר אותה כרגע. הקבוצה עברה עונה לא פשוטה בעונה הקודמת, שלשמחתנו הסתיימה בצורה טובה וחיובית. אני רוצה להמשיך באותו מומנטום. נעשים מהלכים בשקט ובצניעות לשמור כמה שיותר על הבסיס של השחקנים מהעונה הקודמת. כולנו תקווה שהעונה הזו תתחיל טוב יותר. יש לנו דרך ורצון להמשכיות. יש לנו שאיפה שהמועדון הזה סוף סוף יגיע למקום שהוא רוצה להגיע אליו. זו השנה ה-20 של המועדון, ואנחנו רוצים שהיא תהיה שמחה ובלי הרבה דפיקות לב”.

עוד הוסיף המאמן החדש-ישן: “אנחנו בסך הכול עושים עכשיו אימון ראשון. נגדיר את המטרות לעונה הזו כשכל הפאזל יתחבר. יש לנו עוד כמה עמדות שאנחנו רוצים להתחזק בהם. כשנדע בדיוק איך הסגל נבנה, נגדיר מטרות.

הרצון הוא לא לעבור את אותה עונה לא פשוטה שחווינו בעונה הקודמת. ההנהלה, בראשותו של ג’קי בן זקן, עושה את כל המאמצים בשביל זה. צירפנו שחקנים זרים צעירים ורעבים. אני חושב שתהיה לנו קבוצה טובה וצעירה.

אצטרך קצת יותר תעוזה, אומץ ורעב כדי לעשות דברים טובים יותר כבר מהרגע הראשון. כששחקנים טובים כמו שגיב יחזקאל ורועי גורדנה נמצאים פה, זה חלק מיישום מסקנות ממה שקרה פה בשנה שעברה. את העונה שעברה החל צוות זר שאולי היה לו קצת יותר קשה להכיר את הליגה והשחקנים. אני בטוח שלאשדוד תהיה קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהייתה לה בעונה הקודמת, וגם התוצאות יהיו בהתאם”.

אוואט, גורדנה ובן זקן במסיבת העיתונאים. צילום ט אקוקה

על הקדנציה הקודמת שלו אמר המאמן: “באותה עונה היינו קבוצה מאוד צעירה עם הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים, דוגמת אור אינברום, גדי קינדה ומיכאל אוחנה. באותו זמן הייתה לי בעיה עם תעודת הפרו שלי. אני לא רוצה לחזור למה שקרה בזמנו עם ג’קי. רן בן שמעון הצטרף והייתי חלק מהצוות שלו, ואז הוא עזב והשאר היסטוריה. אני מרגיש יותר בוגר. השנתיים בחוץ עשו אותי יותר בשל, ואני מוכן לאתגר”.

על שיתוף הפעולה שצפוי עם משה אוחיון הוסיף: “אנחנו מובילים את הצוות המקצועי ונעשה את זה בצורה הכי טובה. משה היה חניך שלי לפני יותר מ-15 שנים. העבודה בינינו היא פורה, אנחנו עובדים בצורה משותפת בשבועות האחרונות, והכול יעבוד כמו שצריך”.

הקפטן, טום בן זקן נטל את רשות הדיבור והתייחס לחזרה מפציעה: “אני נכנס כעת לשלב השני של השיקום. עברתי כברת דרך מרגע הפציעה. נשארו לי עוד מספר חודשים של עבודה קשה ואצטרף לקבוצה בשלב מאוחר יותר. היה לי קשה בחודשים הראשונים אחרי הפציעה, הייתי רחוק בניתוח וראיתי את הקבוצה עושה תוצאות לא טובות. אני שמח שהצלחנו להישאר בליגה בסופו של דבר”.

על השאלה איך עושים עונה שונה הפעם ענה הקפטן: “אנחנו צריכים התחלה טובה. אני מקווה שהסגל שיתגבש פה יהיה טוב ויהיה מוכן לפני תחילת העונה. זה מוקדם לדבר על יעדים ומטרות”.

רועי גורדנה, שיחל את עונתו השנייה במועדון, הסביר על השתלשלות העניינים שהובילה להשארתו: “אחרי השיחה שלי עם ג’קי בן זקן כשהסתיימה העונה הקודמת, הוא אמר לי מה הוא חושב והכול נסגר מהר בהרגשה שמצאתי בית חם, חדש וטוב. אני שמח להמשיך פה. הכדורגל מאוד דינמי, במיוחד פה בישראל. בנקודת הזמן הזו המטרה היא להיות חלק מהמועדון הזה ולהתחבר בצורה טובה עם כל האנשים. נעשה לדעתי עוול קטן למשה אוחיון, שקצת נדחק הצדה בחגיגות ההישארות. היה לו חלק ענק בהישארות שלנו, וזה הזמן להגיד לו תודה רבה על העונה שהייתה. אני מקווה שהשנה נתחבר ביחד ותהיה קבוצה טובה. אני מאמין במועדון הזה”.

עוד הוסיף הקשר: “כולם נרגעו בחופש מהעונה האחרונה. זה הזמן לשים אותה בצד ולחשוב על דרך חדשה. אנחנו לא רוצים להיות הפתעה חד פעמית ולגנוב פלייאוף עליון, אלא להיות מועדון חזק יותר ובריא יותר ולרוץ למעלה. לדעתי, אם הקבוצה תפגע בעוד שניים—שלושה שחקנים טובים בנוסף למה שקיים עכשיו נהיה קבוצה חזקה”.

בעונה ה-20 למ.ס: מחיר המינוי יעמוד על 220 שקלים

באשדוד הודיעו כי לרגל חגיגות 20 שנים למועדון מינוי יעלה 220 שקלים לכולם ו-320 שקלים למינוי אב ובנו. בנוסף, המינוי יכלול הנחות בשווי של עד 20% במגוון בתי עסק ברחבי העיר.

עשרות אוהדים הגיעו לצפות באימון הבכורה הרשמי של הקבוצה, שבו השתתפו לצד הפנים המוכרות גם הנבחנים שלקחו חלק במשחק האימון מול הפועל באר שבע בשבוע שעבר, בהם זוהר סזנו, הדר אריאל, רוי שפר, אביב סאלם, לישי ביטון ונאור עבודי. עד שיחלו משחקי הליגה החבורה מעיר הנמל תפגוש לטבילת אש ראשונה במשחק רשמי את הפועל תל אביב ב-30 ביולי כחלק ממשחקי גביע הטוטו, ותקווה מבחינתה לפתוח את העונה ברגל ימין. 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר