אוהד צוויק בבלגרד

קורעת את הרשת: רכילות מהמגרש ומחדרי ההלבשה

הסיגר של פרוספר אזגי. הירוק של דן ביטון. החופשה של ערן מלכין. הסלפי של אופיר בן חמו. הכושר של ליאור חדריאן

פורסם בתאריך: 20.6.19 15:49

     

אחד מעמודי התווך של מ.ס אשדוד דן ביטון נפרד השבוע באופן רשמי מהמועדון מעיר הנמל והוצג בקבוצת לודוגורץ הבולגרית. אחרי יום עמוס עם סוכנו דודו דהאן ביטון הגשים את חלומו בזירה האירופית ומעתה הוא לגמרי ירוק. זה מצדיק איחולי הצלחה גם מאיתנו.

דן ביטון נפרד

דובר מ.ס אשדוד אוהד צוויק בחר לנפוש בבלגרד ולנצל את חופשת הפגרה. שמש חזקה ויותר מ-30 מעלות חום קיבלו את פניו, והוא אפילו זכה לפגוש את כוכב קבוצת הכדורסל של אולימפיאקוס ניקולה מילוטינוב. הנה לכם תיעוד.

אוהד צוויק בבלגרד

הזוג המלכותי ערן ואסיף מלכין השאירו את הבייבי הקטנה לני עם בייביסיטר והחליטו לנפוש מעבר לים. השניים עושים בימים אלו את יוון ונהנים משמש, ים, דרינקים ושקיעות מדהימות. תראו כמה יפים הם!

ערן ואסיף מלכין

מלבד ברק יצחקי, נציג אשקלוני נוסף הצליח להשתחל לחתונת השנה בעולם הספורט הארצי. אופיר בן חמו, אוהד שרוף של מכבי חיפה, זכה לנשום אבק כוכבים ונכח באולמי "לאגו" בראשון לציון בחתונה של רמי גרשון ונטע אלחמיסטר. יש אפילו הוכחה

רמי גרשון ואופיר בן חמו

שובו של אזגי: אם תהיתם איפה נעלם האיש והסיגר, אז פרוספר אזגי חזר לתודעה וקפץ בשישי האחרון לביקור בבית הקפה של חברו הטוב רוז’ה חטב. שם הוא פגש אוהד אשקלוני מוכר היטב, אלון אליהו, שאפילו התנדב להדליק לו את הסיגר. לזכר הימים ההם או לקראת אלו שיבואו? בקרוב נגלה.

אזגי ואליהו

זה ששוער הפועל אשקלון ליאור חדריאן נופש עם החברה ליאור בתאילנד כבר דיווחנו לכם, אבל זה שהוא לא מוותר על שמירה על כושר ביעד כזה בטן גב זו בהחלט הפתעה נעימה. חדריאן מקפיד לבקר בחדר כושר, ובין עיסוי טוב לקינוח בננה לוטי הוא גם מרים משקולות. ללא ספק כבר מוכן לפתיחת העונה

ליאור חדריאן

במשחק העלייה החגיגי של קבוצת הקטרגל מכ”א אשקלון, שהתקיים לאחרונה בהיכל הספורט העירוני, נערך טקס הצגת שחקנים מיוחד בהשתתפות ילדי בית הספר לכדורגל אולמות “פוטסל אשקלון”. הילדים הנרגשים, חלקם עדיין בגילי גן, עלו לפרקט בזה אחר זה יחד עם גיבוריהם — שחקני הקבוצה הבוגרת, וזכו למחיאות כפיים מהקהל ביציע וללחיצת יד חמה מראש העיר תומר גלאם. החיוכים והמבטים המשתאים של שחקני העתיד מהמעמד היו שווים הכול!

הטקס במשחק של מכא אשקלון צילום אביחי אשטה

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר