עוביידה חטאב (במרכז). צילום אילן אסייג

“משוכנעים שבקרוב נראה אותו בחוץ”

לאחר דחיות, ערעורים ואשפוז של הרגע האחרון, הגיע הרגע הבלתי נמנע שבו עוביידה חטאב, שחקן מ.ס אשדוד, נאלץ להתחיל לרצות מאסר בפועל. במשפחתו משוכנעים שבקשת החנינה תתקבל והוא ימצא עצמו מהר מאוד בחוץ

פורסם בתאריך: 14.6.19 11:52

     

שחקן מ.ס. אשדוד עוביידה חטאב התייצב ביום שני השבוע בבית המעצר קישון והחל לרצות 15 חודשי מאסר בשל מעורבותו בתאונת פגע וברח, שבה כזכור נהרג אדם לפני ארבע שנים וחצי. עוד קודם לכן ובבוקר המאסר התחוללה דרמה של ממש כאשר חטאב חש ברע, אושפז וביקש לדחות את הכניסה לכלא. למרות זאת, שופט בית המשפט העליון מני מזוז דחה את הבקשה, תוך כדי שהוא מתעלם מהמלצת בית החולים. בהחלטה נכתב: “שב”ס יידעו לתת לו את הטיפול הדרוש”.

כזכור, לפני פחות מחודש כבש חטאב את שער הניצחון החשוב למ.ס. אשדוד מול הפועל חיפה, שלמעשה השאיר את הקבוצה בליגת העל. כעת הוא צריך להתמודד עם מציאות חדשה לגמרי. יש לזכור כי תחילה הוטלו על חטאב, שבעוד חודש יהיה בן 27, עבודות שירות, אך הפרקליטות החליטה לערער על העונש, ובית המשפט הפך את ההחלטה והטיל עליו עונש מאסר בפועל.

חטאב, המיוצג על ידי עורכי הדין אביגדור פלדמן וימימה אברמוביץ’, הגיש בקשה נוספת לדחיית ריצוי עונשו בטענה כי הוא ממתין לבקשת החנינה שהגיש לנשיא המדינה ראובן ריבלין, אך הבקשה נדחתה, והוא כאמור החל לרצות את עונשו. במכתבו לנשיא צירף חטאב חוות דעת של אנשי כדורגל, כמו בני בן זקן וטל בנין, במטרה לנסות ולקבל חנינה. פרקליטו עו”ד פלדמן הבהיר כי חטאב ימתין תוך כדי ריצוי עונשו לפסיקת הנשיא ריבלין באשר לבקשת החנינה שלו וגם השחקן עצמו משוכנע גם כעת כי עונשו יתבטל, אך כאמור הוא יצטרך לחכות לפסיקת הנשיא כשהוא מאחורי סורג ובריח.

ההחלטה לשלוח אותו למאסר של 15 חודשים התקבלה על ידי בית המשפט העליון בעקבות ערעור הפרקליטות על קלות עונש עבודות השירות שהטיל על חטאב בית המשפט המחוזי. הוא נאשם בדריסה והפקרת הפצוע, שהיה על פי כתב האישום עדיין בחיים כשחטאב עזב את מקום התאונה. הבלם הגיש יותר מ-10 מכתבים, ובהם המלצות של אנשי כדורגל מוכרים, לבל ייכנס לבית הסוהר, והוא משוכנע כי בסופו של דבר הוא יזכה לחנינה.

בית מעצר קישון. צילום יפית שקאלו

במשפחתו מרוסקים: “רק רוצים שהסיוט ייגמר”

אמנם עוביידה חטאב נמצא רק כמה ימים במאסר, אך הוא נמצא בקלחת כבר חודשים ארוכים. את חטאב מלווים גם בני משפחתו במאבק הקשה הזה בניסיון להוכיח את חפותו, ורגע אחרי כניסתו לתא המאסר אחד מהם אמר ל”כאן דרום”: “המצב לא נעים בכלל, כולנו כואבים מה שקורה. עוביידה הוא בחור חיובי שפשוט היה בסיטואציה הלא נכונה, חבל מאוד שהחליטו להעניש אותו בכזאת חומרה, אבל אנחנו משוכנעים שהצדק ייעשה ובקרוב נראה אותו שוב בחוץ. אנחנו רק רוצים שהסיוט הזה ייגמר”.

כזכור, לא מזמן הבלם האשדודי פתח את לבו בפוסט מרגש במיוחד, שבו כתב בין היתר: “התאונה הייתה בלתי נמנעת, במקום חשוך ויכולה הייתה לקרות לכל נהג אחר במקומי. עזבתי את המקום אחרי שווידאתי במיליון אחוז שיש שם אנשים, רק אחרי זה הלכתי למשטרה מרצוני והודעתי והסברתי להם על כל מה שהיה ולקחתי אחריות מלאה על הכול. לא סתם בית המשפט המחוזי נתן לי לעשות עבודת שירות שתאפשר לי להמשיך הלאה עם החיים שלי”.

עוד הוסיף חטאב: “תמיד הייתי ואהיה איש של מערכת, עשייה, עבודה קשה ונכונה והמון אמונה ונתניה וההוכחה לכך היא העונה במסגרת מ.ס אשדוד. אני מאמין שמקומי במגרשי הכדורגל, בבתי ספר לילדים בשכונות במגזר, לקדם ילדים ולעזור להם”.

בזמן שמרבית חבריו מעלים בימים אלו לאינסטגרם תמונות מיעדים אקזוטיים על הגלובוס, עונת המלפפונים מתחילה לקבל תנופה ונבחרת ישראל מתכנסת לשני משחקים חשובים, חטאב מרצה את עונשו בבית המאסר. שם הוא בוודאי מתפלל לנס. 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר