אופיר מרציאנו ומשפחתו

קורעת את הרשת

הקוביות של ליאור חדריאן הכבוד של נאור גלילי הביקור של מוריס ז'אנו יום ההולדת של אוהד ממן הצעיף הצהוב של אמיר ענקי

פורסם בתאריך: 14.6.19 11:20

     

ערן ביטון נמצא בתאילנד, נופש כיד המלך בחופי קופיפי. הוא כמובן לא עושה זאת לבד, כיוון שהאחת שלו עדי קראוס דואגת להיות חלק מהחוויה, והחברים ברשתות החברתיות כבר מציקים ודורשים שליפת טבעת. האמת? גם אנחנו מחכים…

ערן ביטון וחברתו

חבר העמותה אמיר ענקי עשה השבוע היסטוריה לאחר שזכה להיות הראשון שמניף את הצעיף של עירוני אשדוד לראשונה במדינה מוסלמית. זה קרה בתוניסיה במהלכו של מסע, שבו לא שכח ענקי לקחת את הצעיף הצהוב של קבוצתו. קבלו המחשה.

אמיר ענקי עם הצעיף הצהוב צילום פייסבוק עירוני אשדוד

שחקן הפועל אשקלון אור חסידים ויתר על נופש פגרתי של בטן—גב ביוון או מקסיקו ובחר לנפוש באירופה. בוקרשט היא היעד, אי שם ברומניה. ואמנם הלבוש הוא פחות קייצי, אבל שלא תטעו, חסידים נהנה לא פחות מאחרים. בכיף שלו.

אור חסידים

אחרי שהורחק מהמגרשים ועשה לא מעט בלגן בתקופה האחרונה, אוהד הפועל אשקלון אוהד ממן גדל השבוע בשנה, וכמיטב המסורת הגיע לבית הקפה של רוז’ה חטב וקיבל מהפרופסור לקפה עוגה וזיקוק. ברכות ואיחולים לבביים גם מאיתנו!

אוהד ממן

מוריס ז’אנו, הכדורגלן הגדול שיצא מהפועל אשקלון והפך לאגדת הכדורגל של הפועל תל אביב, הגיע השבוע לביקור בבית הקפה של רוז’ה חטב ולא שכח להניף בגאווה את הצעיף הכחול למרות המצב האנוש בו נמצאת הקבוצה בימים אלו. באש ובמים מה שנקרא.

רוז'ה חטב עם מוריס ז'אנו

דאבל ליאור: ליאור חדריאן והצמודה היחסית טרייה שלו ליאור גבריאלוב עושים הרבה נעים אחד לשנייה לאחרונה. השניים מנצלים יופי את הפגרה, לוהטים בבגדי ים בתאילנד, ומתפנקים מדי יום בעיסויים ושייקים של קוקוס. בהחלט ערוץ החיים הטובים.

ליאור חדריאן ובת זוגו

יום רביעי שעבר, אולמי "בלה וידה" באשדוד. כל מי שקשור בדרך כזו או אחרת לעירוני אשדוד הגיע לשמוח ולחגוג את נשף העלייה הגדול שארגנו אנשי המועדון לכבוד האוהדים והשחקנים. שיר האליפות בביצועו של אלקנה מרציאנו כיכב, האוהדים היו בטירוף ועודדו כל אחד מהשחקנים, ואחד משיאי הערב נרשמו כאשר למקום הגיע כוכב הקבוצה בעבר נאור גלילי, שחלק כבוד לקבוצת האם שלו ואפילו נתפס בעדשת המצלמה עם קפטן הקבוצה ברוך דגו. היה מרג-אש.

נאור גלילי וברוך דגו

שגרירינו מעבר לים אופיר מרציאנו ממשיך לעשות חיל בסקוטלנד, אך הפעם העביר את הפוקוס למשפחה. אחרי שסיים עונה מוצלחת בהיברניאן וזכה לשבחים, השוער הוריד לכר את הדשא את האישה שלי רגב והבן הקטן לסיבוב דאווין של סיום עונה והציג אותם לקהל הרחב, שאיך לא, התאהב גם בהם. משפחה יפה ללא ספק.

אופיר מרציאנו והמשפחה

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר