לישי ביטון והאדומים פותחים עונה. צילום: ליאב אחאבן.

האדומים עדיין ללא מאמן, המשא ומתן עם עומר פרץ התפוצץ

המשא ומתן עם עומר פרץ, שכבר הגיע לסף חתימה, התפוצץ. חיים לוי המועמד המוביל לאימון הקבוצה

פורסם בתאריך: 14.6.19 11:07

     

לאחר שרוני אוואט סיכם את תנאיו במועדון, הצעה שהגיעה אליו ממ.ס אשדוד בליגת העל קרצה לו, והוא השאיר את האדומים ללא מאמן לקראת העונה הבאה.

מאז הנהלת הקבוצה הייתה בקשר עם מאמנים רבים, בהם עידן בר-און, שלבסוף חתם במכבי יבנה, ועופר טלספפה. כחלק משינוי הגישה וקו המחשבה של הנהלת המועדון לקראת העונה הקרובה המגמה הייתה להחתים את עומר פרץ למאמן הקבוצה לעונה הקרובה.

לאחר עונה מלאת תהפוכות וקבוצה עם כוכבים רבים ותקציב גדול, הגישה שבה צפוי המועדון האדום של אשדוד לדגול העונה היא העמדת קבוצה צעירה ותוססת בתקציב צנוע יותר.

אימון שחקנים צעירים וחיבור ביניהם הוא הדבר שבו עומר פרץ מתמחה. הוא אימן במחלקות הנוער של הפועל רמת גן והפועל תל אביב לפני שהגיע לאימון קבוצת הבוגרים של הכח עמידר רמת גן.

המאמן הצעיר הגיע העונה עם הכח רמת גן להצלחה מסחררת, לאחר שבתקציב מופחת ועם קבוצה שבנויה על בסיס שחקנים צעירים הוא הגיע עד למקום השני בליגה א’ דרום ואף נלחם לאורך כל העונה על העלייה לליגה הלאומית מול מ.ס כפר קאסם העשירה והחזקה.

פרץ (33), שאימן את הכח עמידר רמת גן בעונה האחרונה, סיכם עקרונית להיות מאמן הפועל אדומים אשדוד. הוא נועד ביום שני עם ראשי האדומים וסוכם שיהיה מאמן לעונה אחת. יום למחרת (ג') הצדדים נפגשו פעם נוספת כדי להגיע לחתימה, אך המשא ומתן פוצץ ברגע האחרון, ככל הנרא בשל דרישותיו של המאמן לקבל רכב, דבר שלו בעלי הקבוצה רוני חג'ג' לא הסכים.

עומר פרץ עם רובי ריבלין
צילום אורי כהן

לאחר פיצוץ המשא ומתן עם פרץ, המועמד המוביל לאימון הפועל אדומים אשדוד בעונה הקרובה הוא חיים לוי.

לוי הוותיק (59), שאימן את הפועל עכו בליגה הלאומית בעונה שחלפה, נמצא ביחסים קרובים עם יאיר אזולאי, שמאמין שהוא יוכל להוביל את הקבוצה גבוה בעונה הקרובה בצורה טובה.

מעבר לאיש שיעמוד על הקווים בעונה הקרובה, הספקולציות הולכות וגוברות לגבי זהות השחקנים שיהיו בסגל של הקבוצה בעונה הקרובה.

שמות שעלו כשחקני חיזוק אפשריים לקבוצה הם הקשרים האחוריים מחמוד אזברגה וחיים יוסף והקשר ההתקפי אדי אדרי.

אזברגה וחיים יוסף, שהיו מהמצטיינים בליגה א’ דרום בעונה שעברה, היו מבוקשים במועדון האדום כבר בחודש ינואר, אך המגעים עמם לא הבשילו לכדי עסקה.

אזברגה שיחק בעונה הקודמת בהכח עמידר רמת גן במשך חצי עונה ולאחר מכן עבר לבני לוד בליגה הלאומית.

חיים יוסף הוא שחקן צעיר ומבטיח ששיחק בעונה החולפת במכבי יבנה. כחלק מהמגעים להחתמתו בחודש ינואר הנהלת האדומים הציעה למכבי יבנה עסקת חליפין שתכלול את ווארקט גדיף, אך זה לא יצא לפועל.
אדי אדרי הוא אחד מהשחקנים המוערכים בליגה א’ דרום בשנים האחרונות. הוא הקפטן והכוכב הבלתי מעורער של מכבי קריית גת, ואם יחתום באדומים, זה יהיה חיזוק רציני להתקפה.

לישי ביטון צפוי להיבחן במ.ס אשדוד, שריקי עדיין מחכה להצעה חדשה מהנהלת האדומים

קשרה המצטיין של הפועל אדומים אשדוד לישי ביטון צפוי לצאת למבחנים במ.ס אשדוד במסגרת מחנה אימונים שהקבוצה תקיים לשחקנים מהליגות הנמוכות על מנת למצוא כישרונות לקבוצה.

במועדון האדום מעריכים מאוד את לישי ביטון ורוצים שיישאר בקבוצה, אך לא יעמדו בדרכו אם אכן יקבל הצעה מליגת העל.

עידן שריקי, שמחזיק בכמה הצעות, בהן הצעה מהיריבה העירונית הצהובה, רוצה להמשיך בהפועל אדומים אשדוד ועדיין מחכה להנהלת הקבוצה על מנת שתשפר את תנאי החוזה שהוצע לו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר