אלקנה מרציאנו מקליט את שיר האליפות של עירוני אשדוד. צילום פייסבוק

המעבר המפתיע של העונה? עידן שריקי במשא ומתן עם עירוני אשדוד

למערכת “כאן דרום” נודע כי חלוצה של הפועל אדומים אשדוד עידן שריקי נמצא במשא ומתן מתקדם עם היריבה הגדולה עירוני אשדוד

פורסם בתאריך: 7.6.19 11:13

     

עידן שריקי (37), שהגיע בתחילת העונה מהפועל מרמורק, בהחתמה שהיוותה מבחינת האדומים הצהרת כוונות רצינית, רשם עונה נפלאה, כשכבש 19 שערים והיה אחד משחקני המפתח של הקבוצה.

הוא סיים שני בטבלת מלך השערים של ליגה א’ דרום, כשמקדים אותו רק יוסי אסייג ממ.ס כפר קאסם.

לפני כחודש אמר בריאיון בלעדי ל“כאן דרום”: “אשמח להמשיך לשחק בשנים הבאות באדומים. אני אוהב את המועדון, את הקהל, ואני חושב שיש לנו חיבור מצוין”.

אך מאז השתנו כמה דברים. שריקי, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה בהפועל אדומים אשדוד, קיבל מסרים מהנהלת הקבוצה כי מעוניינים בו מאוד, אך על מנת להישאר בקבוצה בעונה הבאה יידרש לקצץ בשכרו. החלוץ הוותיק מצידו רוצה להמשיך בקבוצה, אך לא רוצה לפגוע בפרנסתו.
הוא מחזיק בהצעות גבוהות יותר מהפועל מרמורק, האקסית שבה היה הסמל והקפטן של הקבוצה, מבית”ר נורדיה, שאותה מאמן ארז בנודיס, שמחזיק ממנו מאוד, ומהיריבה העירונית עירוני אשדוד, שמעוניינת בו מאוד.

עירוני פתחה במשא ומתן מתקדם עם החלוץ, שלא רוצה לצאת מהעיר ובגילו מעדיף לשחק בקבוצה אשדודית ולהקדיש את רוב זמנו למשפחה.

לכן זה מצמצם את ההתלבטות שלו לשתי אפשרויות: הפועל או עירוני, אדום או צהוב. בפועל, שריקי בדרך לסכם את תנאיו במועדון הצהוב, שרוצה להחתימו כמה שיותר מהר ולהציגו בפני האוהדים הצהובים.

בהנהלה של עירוני מאמינים כי מעבר לתרומתו המקצועית, זוהי החתמה שתעורר את הקהל ותדחוף אותו לקנות מניות, במה שיכול להיות מעין מחטף אריאל טרבלסי, רק לכיוון השני, מעין נקמה מתוקה.

אך בינתיים הסקורר האשדודי שומר אמונים להפועל אדומים אשדוד ומעריך את המועדון והקהל שאליו התחבר מאוד, ולכן דוחה את החלטתו ומחכה להצעה משופרת מצידו של הבעלים של האדומים רוני חג’ג’.

אך אם לא תגיע כזאת בימים הקרובים, דרכו ללבוש את המדים הצהובים של עירוני אשדוד סלולה.

בעירוני לוחצים על אדלשטיין לחתום, גם אלון סולטן בדרך

מעבר למאמצים הגדולים של הצהובים להחתים את שריקי, הקבוצה פועלת בגזרות נוספות.

היעד מספר 1 של שי מאור בחלון ההעברות של הקיץ הנוכחי הוא שחקן הכנף הנהדר ששיחק תחתיו במ.ס כפר קאסם בעונה שעברה — אוהד אדלשטיין.

אדלשטיין (27) היה אחד מהשחקנים המצטיינים העונה בליגה א’ דרום ובמסע הנהדר שעשתה כפר קאסם בגביע המדינה. הוא כבש 16 שערים בכל המסגרות.

שחקן הכנף המהיר מחזיק בהצעות רבות ומחוזר על ידי קבוצות רבות מליגה א’ והליגה הלאומית, ולכן הוא לא ממהר ושוקל את צעדיו.

שי מאור, שנמצא איתו ביחסים קרובים, מפעיל עליו לחץ לחתום במועדון הצהוב מאשדוד, אך דרישותיו הכספיות הגבוהות של השחקן מהוות מכשול רציני.

שחקן נוסף שנמצא במשא ומתן עם הצהובים הוא שחקן נוסף שעלה עם מ.ס כפר קאסם העונה מליגה א’ ללאומית — הקשר האחורי אלון סולטן.

סולטן (31) היה אחד מהשחקנים המצטיינים של כפר קאסם העונה. גם הוא שיחק תחת שי מאור בעונה שעברה ונמצא עמו ביחסים קרובים.

מאור מנסה לשכנעו לחתום בקבוצה, והכיוון הוא חיובי. אם אכן יצטרף לצהובים, זה יהיה חיזוק משמעותי, שכן סולטן נחשב לאחד מהקשרים הטובים בליגה א’.

שיר האליפות יבוצע על ידי אלקנה מרציאנו:

בזמן ששי מאור עובד על העונה הבאה, יש אנשים בעירוני שעדיין לא סיימו לחגוג את עליית הליגה. זוכה תכנית ריאליטי השירה "The voice" אלקנה מרציאנו, מסמר הערב של נשף העלייה, הוא זה
שיבצע את שיר האליפות החגיגי של הצהובים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר