ג'רפי. לא ברור מה יעלה בגורלו. צילום אורי קריספין

ג’רפי לאן?

המחלוקת סביב השוער המחונן של מ.ס אשדוד יואב ג’רפי עוד עלולה לקבור את חלומותיו. במקביל, סוגיית הבלם עובדייה חטאב חייבה את הקבוצה לחזק את ההגנה, כאשר עכשיו על הכוונת נמצא הבלם דויד מתיאוס או לחלופין אטיין ריינן

פורסם בתאריך: 7.6.19 11:50

     

מ.ס אשדוד מנצלת את הפגרה המוקדמת כדי להמשיך ולתכנן את העונה הבאה בליגת העל. אחרי עונה פחות מוצלחת, שבה הצליחו לשרוד עם הרבה מאוד מזל, בעיר הנמל לא מעוניינים להיות בסרט הזה גם בעונה הקרובה, ולכן כבר עכשיו מחפשים שחקנים איכותיים שידאגו לשמור אותה קרוב לחוף מבטחים.

קבוצתו של רוני אוואט סימנה את עמדת הבלם כאחת העמדות החשובות בקבוצה, ובה תנסה הקבוצה להתחזק בצורה הכי איכותית שניתן. כבר כעת נודע ל"כאן דרום" שבצוות המקצועי החדש מעוניינים בבלם הפועל חדרה דויד מתיאוס, שהציג יכולת מצוינת במדי העולה החדשה אשתקד. מתיאוס נחשב לבלם איכותי במיוחד ובעל שיעור קומה. הספרדי רשם קריירה נהדרת בליגה הספרדית, ואין ספק שאם הגעתו אכן תבשיל, הדבר יהווה חיזוק משמעותי מאוד לחלק האחורי של האשדודים. באשדוד כבר פנו לשחקן ויקוו לצרפו.

מעבר לרצון של אשדוד להתחזק בבלם זר ובבלם ישראלי, הרי שסוגיית עובדייה חטאב מעסיקה לא מעט אנשים במועדון, שכן עדיין לא ברור אם הוא ייכנס לכלא בעוד כמה ימים או לא. במקרה שכן, אשדוד תיאלץ למצוא גיבוי במקומו. שם נוסף שעלה לחיזוק ההגנה הוא בלמה המשוחרר של מכבי חיפה אטיין ריינן, שקיבל הודעה מהחיפאים כי הם לא ימשיכו את ההתקשרות עמו. למרות הודעה זו, ריינן נחשב לבלם לא רע בכלל לליגה שלנו, ולא מן הנמנע שאם המשא ומתן עם מתיאוס ייכשל, באשדוד ייכנסו לשיחות עם ריינן ויפעלו על מנת לצרפו.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הקבוצה הוא המגן השמאלי רז נחמיאס, ששיחק בעונה החולפת בהפועל רמת גן. המגן בן ה-23 כבש העונה שלושה שערים והיה בין הבולטים בשורות האורדונים מהלאומית, שסיימו את העונה בפלייאוף העליון. נחמיאס גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב וטרם קיבל הזדמנות בליגת העל.

כמו כן, העסקה שהסעירה בשבוע האחרון את הכדורגל הישראלי היא באשר לעסקת העברתו של יואב ג’רפי להפועל תל אביב, ונראה שלמרות רצונו של השוער לעבור למועדון האדום, המשא ומתן בין המועדונים רק הולך ומסתבך. בעקבות ייעוץ משפטי שקיבל ועקב סירובו של השוער לחתום בשלב זה על חוזה לחמש שנים במ.ס אשדוד, ג’קי בן זקן אינו מוכן להשאיל את ג’רפי ומוכן רק לעסקת מכירה. בהפועל תל אביב לא מוכנים לרכוש את השוער בשלב זה ורוצים לממש את מתווה העסקה כפי שסוכמה — השאלה עם אופציה לרכישה. “יואב מאוד אוהב את אשדוד ומעריך את ג’קי, אבל יש לו רצון מאוד ברור להתקדם למועדון גדול, ויהיה חבל מאוד בשבילו אם העסקה תתפוצץ”, אמרו בסביבתו של השוער.

משעלי יגיע לאימון הפתיחה?

חלוצה הצעיר של הפועל אשקלון אליאור משעלי עשוי להצטרף בעונה הקרובה למ.ס אשדוד. משעלי רשם עונה נהדרת במדי השכנה הדרומית, אך למעשה הוא בוגר מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד. עם זאת, כרטיס השחקן שלו אינו שייך לאשדודים, ולכן הוא לא מחויב לאף מועדון.

רוני אוואט עקב אחרי התקדמותו של משעלי, ומבחינתו ישמח לראות את החלוץ חוזר הביתה ומממש את הפוטנציאל בקבוצת האם שלו. יש לציין כי אם משעלי יחליט לעבור לקבוצה אחרת, אשדוד תקבל דמי השבחה תמורתו.

בנושא אחר, בקבוצה יקיימו בעוד כשבועיים מחנה אימון מסורתי לשחקנים צעירים ומושאלים, שחלקם יוזמנו לפתיחת האימונים הרשמיים. למעט לאונרד אווסו, שחתום בקבוצה, באשדוד יצרפו לפחות שלושה זרים חדשים לסגל ואולי אף יותר מכך, כאשר עיקר הפוקוס יופנה כאמור לעבר עמדת הבלם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר