שי מאור. צילום מוטי קדוש

המחטף הגדול: האם אדומים פנו לשי מאור?

מצד אחד, שי מאור, מאמן הצהובים, אישר כי קיבל פנייה מאדומים אשדוד. מנגד, דובר האדומים, מכחיש כי נעשתה פנייה כזאת. ואיפה נראה את עידן שריקי העונה הבאה?

פורסם בתאריך: 7.6.19 11:48

     

האם שי מאור, מאמן עירוני אשדוד, קיבל הצעה מקבוצת הפועל אדומים אשדוד? בהחלט תלוי את מי שואלים. כידוע, מאור העלה את עירוני אשדוד מליגה ב’ לליגה א’ וחתום גם לעונה הקרובה בצהובים. אלא שידיעה שהתפרסמה השבוע באתר "דאבל פס" הצליחה לעניין את אוהדי שתי הקבוצות, ולפיה מאור קיבל הצעה מקבוצת אדומים אשדוד שתשחק בעונה הקרובה עם עירוני אשדוד בליגה א’.

מאור עצמו אישר לאתר "דאבל פס": “אכן קיבלתי הצעה, אבל יש לי חוזה בעירוני אשדוד, ואני מתכוון לכבד אותו. טוב לי כאן. אני רוצה להאמין שנוכל להעמיד תקציב ראוי למרות שכרגע יש אי ודאות ויכול להיות שיהיה תקציב נמוך יותר, ואז המטרות יהיו שונות. מאוד מחמיא לי שרוצים אותי, וזה לגיטימי, אבל הראש רק בעירוני אשדוד”.

למעשה, מאור מאשר את הפנייה מצד אדומים אשדוד, אך טוען שהוא נשאר צהוב. הקיץ שעבר לווה בלא מעט מעברים מצהוב לאדום, שהוסיפו ללא ספק לעניין בין הקבוצות. למרות דבריו של מאור, בהפועל אדומים מיהרו מאוד להכחיש את הידיעה, לאחר שבקבוצת הדוברות נכתב על ידי דובר הקבוצה רז בנימין: “מאמן עירוני אשדוד שי מאור מעולם לא קיבל פנייה רשמית מאף גורם במועדון האדומים. הצוות המקצועי והמנהלתי שעוסקים בעניין החתמת המאמן החדש מוסר ששי מאור לא היה כלל ברשימת המאמנים הבאים שלנו”.

לצד העובדה שלא ברור אם באדומים מנסים לצרף את המאמן או לא, נראה שגם בעירוני יש מי שלוטש עיניים לעבר שחקנים של היריבה העירונית, שכן הצהובים החלו לבדוק את עלויותיו של עידן שריקי. לא ברור אם לעירוני יהיו את העלויות הדרושות כדי להחתים את השחקן, אך מעבר שכזה עשוי להיות מסקרן מאוד. שריקי, שכבש העונה 19 שערים במדי אדומים אשדוד, נחשב לבאנקר בליגה א’ ולקבלן עליות מוכח.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר