טל הרשקוביץ'. ממשיך עונה נוספת. צילום פייסבוק הפועל אשדוד בכדוריד

כדוריד: מתחילים להכין את העונה הבאה

בשל מחסור במשאבים, הפועל אשדוד בכדוריד לא תשחק בליגת האלופות ותסתפק באחד המפעלים המשניים. בקבוצה נפרדו מהשוער השני של הקבוצה תום שם טוב, שעזב לראשון לציון, שאולי גם תחזיר אליה שני שחקנים נוספים מאשדוד

פורסם בתאריך: 7.6.19 11:44

     

הפועל אשדוד בכדוריד מתחילה להתאושש מחגיגות האליפות ההיסטורית, ואנשי הקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה, המטרות, הסגל וכיוצא בזה.

שבוע לאחר שרשם אליפות היסטורית עם הפועל אשדוד השוער השני של האלופהתום שם טוב עזב השבוע את הקבוצה לטובת הפועל ראשון לציון. שם טוב, שוער נבחרת ישראל, יהיה השוער המחליף של פז’ה דיאנוביץ’, שהאריך לאחרונה את חוזהו. בעמוד הפייסבוק של הקבוצה נפרדו משם טוב וכתבו: “הפועל sp אשדוד רוצה להודות לתום שם טוב על שנה נפלאה ועל היותו חלק בלתי נפרד ממסע האליפות וההיסטוריה של אשדוד. נאחל לו המון המון בהצלחה בדרכו החדשה. תום היקר — אוהבים המון”.

בניגוד לשם טוב, מי שימשיך לעונה שלישית במועדון הוא שוערה הראשון והמצוין של הקבוצה טומיסלאב סטויקוביץ’. בתוך כך, היו”ר הגאה עופר קושמרו נסע לגרמניה לפיינל פור של ליגת האלופות בכדוריד, טיול מסורתי אצלו, רק שהפעם הוא נסע לשם כאלוף ישראל. מבחינת המטרות, הרי שהקבוצה תכוון שוב לצמרת הגבוהה של הכדוריד המקומי ותרצה להוכיח שלא היה מדובר בעונה חד פעמית ולהפוך לקבוצה שמתמודדת מדי שנה על תארים. מבחינת אירופה, הקבוצה לא תשחק בליגת האלופות, בשל עלויות גבוהות ולא מעט דברים הכרוכים בכך, כך שנראה כי בכל זאת מדובר באתגר שבשלב הנוכחי קצת גדול עליה.

אשדוד תנסה מנגד להשתלב באחד המפעלים המשניים באירופה, כמובן בהתאם לתקציב שאמור לגדול. בעירייה כבר הבטיחו לאשדוד תקציב מוגדל, ואם כך יקרה, הקבוצה תוכל לבנות סגל איכותי במיוחד. באשדוד יעשו מאמץ להשאיר את מרבית שחקני הסגל, כולל את המקשר הגרמני גאבור לנגהאנס, שסוכנו העלה דרישות שכר גבוהות בשלב זה. במידה שלנגהאנס לא ימשיך, בקבוצה יחפשו זר לעמדה הזו.

הפועל אשדוד הודיעה כי שחקן הפינה טל הרשקוביץ’ האריך את חוזהו בעונה נוספת במועדון. הרשקוביץ’, שהבקיע 30 שערים בסדרת הפלייאוף, היה אחד השחקנים המשמעותיים בהישג ההיסטורי של הפועל אשדוד העונה, כך שמדובר בהחתמה סופר חשובה עבור אולג בוטנקו.

תום שם טוב. זכה באליפות וחתם בהפועל ראשון לציון. צילום פייסבוק הפועל אשדוד בכדוריד

באשדוד ימשיכו לנהל משאים ומתנים על הארכת חוזה עם מרבית השחקנים, בהם יותם טל, שמסיים חוזים, וכמובן עם שחקני הבית המובילים, עומרי קושמרו, האחים יוסי וישראל ביטרמן ויתר הצעירים המוכשרים שחזרו מפרויקט גרמניה. שחקן נוסף שחתום בקבוצה הוא הפיבוריט שי הרשקוביץ’. מי שכרגע נמצאים בסימן שאלה הם דור קלדרון ושרון שלם, מהשחקנים המרכזיים בקבוצה, בעיקר כיוון שהשניים מושאלים ממכבי ראשון לציון וייתכן שיחזרו אליה בעונה הקרובה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר