אביב סולומון וליאור חברתו. קורעים את הרשת

קורעת את הרשת

המכתב המרגש של עומרי קושמרו הנופש של אליאור משעלי הארטיק של טל מכלוף היעד האקזוטי של אביב סולומון

פורסם בתאריך: 7.6.19 11:32

     

החלוץ הפורה של הפועל אשקלון אליאור משעלי עושה בימים אלה את מקסיקו. אם תהיתם, אז לא, הוא לא עושה את זה לבד. כי אל התענוג הזה הוא צירף גם את האישה שאיתו, ויחד הם גורמים לנו להזיל הרבה הרבה ריר. תיהנו יפים.

אליאור משעלי

הפעם הראשונה שברק יצחקי עלה על גלשן קרתה ממש השבוע. זה קרה במהלך חופשת אקסטרים ביוון שבה כוכב הכדורגל לשעבר החליט שהגיע הרגע לחוות את הגלים מקרוב, ועל כך בהחלט אפשר להגיד יאסו. אש על הגולש.

ברק יצחקי גולש

גם דין דוד ארז את הצמודה שלו נועה לחופשת דאבל מפנקת במיוחד. ללא ספק היפים והנכונים לשנת 2019, אנחנו רק מחכים שהגברבר ישלוף טבעת…

דין דוד והחברה נועה

 

בלמה הצעיר של הפועל אשקלון גל אזולאי המריא לאירופה ונחת היישר בברצלונה. חופשה בעיר הכדורגל מצריכה כמובן ביקור בהיכל החלומות הקאמפ נואו. ואם תהיתם, אז כמובן שאזולאי לא פסח על המקום והגיע לראות את האצטדיון והגביעים מקרוב.

גל אזולאי

הבלם האשקלוני טל מכלוף עדיין נמצא בארץ וטרם יצא לחופשה. הוא מבחינתו שומר על כושר גם בפגרה ומקפיד להתאמן מדי יום בחוף הים. לאחר אחד מאימוני השבוע בחוף זיקים, הוא הרשה לעצמו להתפנק ולהצטנן בארטיק מתוק. מגיע לו בסך הכול.

טל מכלוף

אביב סולומון ממ.ס אשדוד הסתפק ביעד קרוב יותר, אך אקזוטי לא פחות. הוא בחר לבלות את פגרת הקיץ בקפריסין עם חברתו ליאור, עם נוף שווה במיוחד ועם הרבה החלפת נוזלים. קבלו הצצה.

אביב סולומון וחברתו

אחרי שההישג המדהים של הפועל אשדוד בכדוריד הדהים בערך את כל המדינה, השבוע קפטן הקבוצה עומרי קושמרו קיבל רוח גבית ממקום לא צפוי. קבוצת ילדים ב’ בכדורסל מבאר טוביה שלחה לקושמרו מכתב מרגש, שבו היא מפרגנת לקבוצתו על הזכייה באליפות. ואחרי אינספור מחמאות, על המכתב גם חתמו כל קבוצת הילדים. פייר, אותנו זה ריגש

המכתב להפועל אשדוד בכדוריד

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר