טום בן זקן בהוליווד. הרווק הנחשק מחפש כלה, אשדודיות, שמעתן? צילום: אינסטגרם

קורעת את הרשת

הגביע של שביט מזל החיים הטובים של דן ביטון החיבוק של ברק יצחקי החופים של שלומי לוי ההוליווד של טום בן זקן

פורסם בתאריך: 31.5.19 11:52

     

מחזור סיום העונה, הפועל באר שבע מארחת את מכבי תל אביב. ומי שקפץ לאצטדיון טרנר וראה את הבאר—שבעים מקבלים ארבע חתיכות הוא לא אחר מאשר העיתונאי האשקלוני יוסי פרטוק שגם פגש ביציע המכובדים לפגישת מחזור את ברק יצחקי, אותו נער שמכר לפני שנים מהפועל אשקלון לבית”ר ירושלים, וכמובן הצטלם למזכרת עם הבן האובד. לזכר הימים ההם.

יוסי פרטוק עם ברק יצחקי

באותו יציע בדיוק נכח גם האוהד המסור של הפועל אשקלון, הלוא הוא פאפו עטון, שפגש אקס אשקלוני אחר, המאמן מסאי דגו. עטון חלק חוויות עם מאמנה הטרי של עירוני קריית שמונה, שלמרות הקדנציה הצולעת שלו באשקלון, הפגין זיקה אשקלונית.

פאפו ומסאי דגו

מנהל הפרויקטים מטעם העירייה דקל יצחקי הוציא בשבוע שעבר פרויקט נוסף לדרך ויחד עם משלחת ילדים אשקלונית הגיע למכון וינגייט להשתתף באולימפיאדת הילדים ה-12. נציגת העיר אשקלון, קבוצת ילדים ב’ של מכבי אשקלון, הצליחה להביא הרבה כבוד וקטפה את המקום הראשון. שאפו גדול!

דקל יצחקי וילדי אשקלון

מנגד, תומר לוי, שחקן הפועל אשקלון הסתפק בנופש בעיר השנייה בגודלה בצרפת וממש בימים אלה עושה בטן—גב במארסיי. הוא כמובן לא עושה זאת לבד ומי שדואגת להנעים לו את הימים ובעיקר את הלילות היא האישה שאיתו ריבי. אם תהיתם, ככה נראה בן אדם בשיא שלו.

תומר לוי

בשקט בשקט מי שהצליח להביא השבוע הרבה גאווה לאשקלון הוא הכדורגלן שביט מזל, שזכה להניף את גביע המדינה לנוער עם קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב. ואם זה לא מספיק, אז בפעם הרביעית ברציפות. למזל, שמגיע ממשפחה של כדורגלנים, מצפה עתיד מזהיר בשורות האדומים, וההצלחה שלו העונה בהחלט מדברת בעד עצמה. גם החמצון בשיער לא נעלם מעינינו לכבוד אירוע הגמר. כוכב, כבר אמרנו?

שביט מזל עם שחקני הפועל ללא קרדיט

קפטן מ.ס אשדוד טום בן זקן, שלבטח מת כבר לחזור למגרשים, לא מבזבז את פגרת הקיץ בישראל ועשה את כל הדרך אל הדבר האמיתי. בן זקן ג’וניור נופש בהוליווד — כן, כן — וכמו תייר אמיתי, לא מפספס את האפשרות לתמונה מסורתית. תפור עליו.

טום בן זקן

לא יותר מדי רחוק משם יש מי שגם כן חי את החיים הטובים ללא פשרות. דן ביטון, שככל הנראה יחליף קבוצה בקרוב ויעזוב את מ.ס, ישן על הסוגיה בקליפורניה ומבלה ברחובות בוורלי הילס. ואנחנו? לא מקנאים בכלל…

דן ביטון

הקיץ כבר לגמרי כאן, ואנחנו כבר בהחלט מתחילים להריח את טורניר כדורגל החופים שמתקרב לו בצעדי ענק. מלבד זה של שלומי לוי, שמתקיים כמדי קיץ באשקלון, יתקיים גם טורניר כדורגל חופים בעיר נתניה, ולשם יגיעו קבוצת הפועל אשקלון והבעלים הכי נשית בחוף — סיגלית סוויסה. הסגל אט אט נבנה לו, והרכש הכי משמעותי עד כה הוא השוער גיא סלם. ברכה והצלחה, נתראה על החול החם

גיא סלם צילום פייסבוק הפועל אשקלון חופים

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר