הנבחרת הזוכה ואנשי רשות הספורט. איתי מחזיקה בגביע ומאחוריה אביה חנוך

איתי הכניעה את הדעות הקדומות

קבוצת נוף-ים זכתה באליפות הכדורגל לבנות הראשונה מסוגה באשדוד. עבור איתי דרך ארליך, שהבקיעה את השער המכריע, מדובר בניצחון מתוק במיוחד

פורסם בתאריך: 3.5.19 11:57

     

נבחרת הבנות של בית הספר נוף-ים זכתה ביום שלישי במקום הראשון באליפות בתי הספר בכדורגל באשדוד וגרפה את הגביע הנכסף. הן ניצחו את נבחרת אשכול 2:1. הבקיעו את השערים: ירין שפטיבאן ואיתי שרה דרך ארליך. המשחק התקיים במקיף ח׳.

את שער הניצחון כבשה ילדה מיוחדת מאוד, איתי שרה דרך ארליך הוא שמה. הכדורגל הוא אהבת חייה של איתי, שלומדת בכיתה ו’ בבית הספר. היא מתאמנת מגיל קטן ומכורה לכדור.

בכיתה ב’ קנתה נעלי כדורגל ובאה איתן לבית הספר, אך נתקלה בהקנטות מצד הבנים שקראו לה בשמות גנאי. בשלב הזה כל ילדה אחרת הייתה נשברת ומורידה את הנעליים, אך לא איתי.

היא החליטה להילחם על מה שהיא אוהבת ומעבר לכך שהמשיכה ללכת עם נעלי הכדורגל ולשחק, היא נלחמה במועצת התלמידים שיכניסו את ענף הכדורגל לבנות לתחרויות הבית—ספריות.

ואכן, כך היה. ובסגירת מעגל אדירה, בשנה הראשונה שטורניר כדורגל הבנות החל מי שכבשה את שער הניצחון בגמר כדורגל הבנות היא איתי.

אימא שלה מירב מספרת כי אף על פי שהילדה שלה הייתה חולה לגמרי, היא התעקשה ללכת לבית הספר ולשחק במשחק הגמר.

איתי, את בונה על כדורגל כמקצוע לעתיד?

“ברור”, השיבה בצורה נחרצת.

איזו קבוצה את אוהדת?

“ברצלונה ועירוני”.

היא התאמנה בעירוני אשדוד בקבוצה של עד גיל 12 (גיל שבנות עדיין יכולות לשחק עם הבנים באותה הקבוצה) אצל דניאל טולמסוב ומתכננת לשחק בקבוצות הנשים שעתידות לקום בעונה הקרובה בעירוני אשדוד.
איתי התגברה על כל ההצקות של הבנים בכיתה והחלה לשחק איתם כדורגל בהפסקות. היא מספרת כי לפעמים היא אף טובה יותר מהם. בנוסף, בהישג יוצא דופן, גרמה גם לבנות הכיתה להתחיל לשחק כדורגל בהפסקות. אולי משם הן למדו את יסודות המשחק, ולראייה — זכו באליפות העירונית.

ברגע מרגש מאוד, מי שהעניק לה את הגביע שבו זכתה עם בית ספר נוף—ים הוא אביה חנוך דרך ארליך, המשמש חבר הנהלה ברשות הספורט העירונית.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר