שריקי כובש. סיטואציה שנראתה הרבה העונה. צילום אבישי אפטקר

עידן שריקי: “אשמח להמשיך לשחק באדומים”

עם טעם חמצמץ בפה לאחר שהקבוצה לא עלתה ליגה, החלוץ של האדומים מסכם את העונה שעברה עליו ועל המועדון, מביט קדימה לעבר השנה הבאה ומחמיא למ.ס

פורסם בתאריך: 17.5.19 11:11

     

לאחר קריירה מפוארת בליגת העל ואף גיחה קצרה לפולין, החלוץ האשדודי הוותיק עידן שריקי חתם בקיץ בהפועל אדומים אשדוד, החתמה שהצהירה על כוונותיהם של האדומים, שכיוונו לעלות לליגה הלאומית. אמנם הקבוצה לא השיגה את המטרה, אך שריקי רשם עונה אישית נהדרת עם 19 שערים.

מלך השערים של הקבוצה שימש גם כאחד מהמנהיגים הבולטים לאורך העונה. דוגמה נפלאה לקור הרוח המדהים שלו היא הבעיטה שלו בדו-קרב הפנדלים במשחק הפלייאוף מול מכבי שעריים.

דו-קרב פנדלים הוא אחד הדברים המלחיצים שיכולים להיות לשחקן כדורגל, ושריקי הקפיץ את הכדור בצ’יפ למרכז השער באלגנטיות מדהימה וקור רוח, כאילו הוא משחק עם בנו הקטן כדורגל בפארק.

עידן, איך אתה מסכם את העונה מבחינה קבוצתית?

“סך הכול בשביל עונה ראשונה בליגה א’ מקום רביעי זה הישג מכובד, אבל הסגל שלנו היה צריך לקחת אותנו טיפה יותר גבוה, ולכן יש טיפה אכזבה בסופו של דבר”.

מה גרם לך להגיע לאדומים? האם אתה שמח היום על ההחלטה הזאת?

“אני ויאיר אזולאי הקמנו את בית הספר לכדורגל שלנו בהפועל אדומים אשדוד כבר מהשנה שעברה, ובקיץ שהקבוצה עלתה לליגה א’ הופעל עליי לחץ גדול מצד כל הגורמים במועדון לחתום בקבוצה ונעניתי לכך בשמחה”.

בגילך לכבוש 19 שערים בליגה קשה כמו ליגה א' דרום זה לא דבר שבא ברגל. אתה מרוצה מהתפוקה האישית שלך או מאוכזב שלא סיימת כמלך השערים של הליגה ?

“אני חושב שלכבוש 19 שערי ליגה זוהי תפוקה טובה מאוד, והגיל אצלי כלל לא משחק תפקיד. אני אוהב להתאמן ולשחק ובעזרת השם אמשיך להבקיע גם בעונות הבאות”.

שריקי חוגג. צילום אבישי אפטקר

מהן תחושותיך לגבי ההפסד המאכזב בפלייאוף למכבי שעריים?

“שיחקנו מצוין לדעתי, הגענו להמון מצבים, היינו נחושים, אך לא היה לנו את המזל להבקיע, הכדור לא נכנס אל הרשת. פנדלים זה כמו לוטו, והיה לי קשה לראות את הקהל הגדול שלנו שהגיע בהמוניו חוזר הביתה מאוכזב”.

איפה אתה מעדיף לשחק: כשחקן כנף, “חלוץ שני” או חלוץ מטרה?

“אני חושב שבתור חלוץ מטרה אני הכי מסוכן להבקעת שערים, אבל שיחקתי בקריירה בכל תפקידי ההתקפה, גם בכנפיים, גם מתחת לחלוץ וגם בשפיץ. הכי חשוב להגיע למצבים ולהיות קר רוח מול השער”.

מה התכניות שלך לעונה הבאה?

“אשמח להמשיך לשחק בשנים הבאות באדומים. אני אוהב את המועדון, את הקהל, ואני חושב שיש לנו חיבור מצוין”.

האם פנו אליך כבר בהצעה? בונים עליך להמשך?

“עדיין לא. נצא לפגרה, ננוח, ונראה מה יהיה”.

ל “כאן דרום” נודע כי רוני אוואט סיכם עקרונית במועדון ויהיה המאמן של האדומים בעונה הבאה. מה דעתך על כך?

“רוני מאמן מצוין עם המון שנות אימון מאחוריו. אשמח מאוד לסגור איתו מעגל, כי הוא אימן אותי לפני 20 שנה בנוער. רוני עשה עונה אדירה ביפו, ומפה אשלח לו רק הצלחה מכל הלב”.

מה דעתך על עליית הליגה של עירוני אשדוד? צפוי דרבי רותח בעונה הבאה.

“כל הכבוד לעירוני שעלתה לליגה א’. אני מברך אותה. הדרבי יהיה רותח, ואין לי ספק שהאצטדיון יהיה מלא באוהדים. לדעתי זה יעשה רק טוב לעיר ולאנשים שאוהבים כדורגל, דרבי זה חוויה”.

בתור אחד מהשחקנים המשמעותיים של מ.ס אשדוד בשנים האחרונות. מה אתה חושב על מסע ההישרדות הגדול שהם עשו?

“מ.ס עשתה דבר אדיר בהישארות שלה בליגת העל. כל הכבוד להם, זה באמת היה נגד כל הסיכויים.

"אני שמח בשביל משה אוחיון ואדיר טובול שגדלנו יחד, ובירכתי אותם על כך. נקווה שבשנים הקרובות תהיה קבוצה נוספת מאשדוד באחת משתי הליגות הבכירות במדינה”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר