הצגה של הקהל האדום. צילום_ אבישי אפטקר

לא עולים ליגה: האדומים הודחו מהפלייאוף בפנדלים

לאחר 1:1 ב-120 דקות הפועל אדומים הפסידה לשעריים בדו קרב פנדלים בשל החמצה של צ’קול שבעט אל המשקוף. האוהדים, לעומת זאת, הפגינו תצוגת תכלית מרשימה. בשנה הבאה נפגשים בדרבי

פורסם בתאריך: 8.5.19 11:11

     

הפועל אדומים אשדוד יצאה לאצטדיון הברפלד בראשון לציון למשחק מול מכבי שעריים במסגרת הסיבוב הראשון של פלייאוף העלייה של ליגה א’.

כ-700 אוהדים אדומים ליוו את הקבוצה והציגו תצוגת עידוד אדירה ביציעים עם דגל פריסה ענק ומרהיב ביופיו בצבעי הקבוצה ועידוד בלתי פוסק לאורך כל המשחק.

המשחק החל בשליטה של שעריים, שניסתה לתקוף בעיקר מהאגף הימני, האגף השמאלי של האדומים, בהגנה שהיה חלש מאוד ונוצרו בו חורים רבים.

בדקה ה-26 ווארקט גדיף קיבל כדור באגף הימני, חתך שמאלה והגביה כדור מדויק היישר לראשו של רחמים צ’קול, שהעלה את הפועל אדומים אשדוד ליתרון 1:0, והר הגעש האדום ביציע התפוצץ.

אך לקהל האדום לא היה זמן רב לשמוח, שש דקות בלבד לאחר מכן שלומי ארבייטמן בטעות אומללה נגח אחורה, הכדור הגיע לשחקן שעריים, והוא מסר לחלוץ האשדודי רן בן שמעון (בנו של שחקן העבר מירו בן שמעון) שנשאר לבד מול השוער והשווה את התוצאה ל—1:1.

האדומים פתחו את המחצית השנייה בטירוף והחלו בשליטה אבסולוטית במגרש. הקישור של האדומים, שכלל את בן בוטבול, רחמים צ’קול ולישי ביטון, שלט במרכז והכתיב את הקצב.

שתי בעיטות מאזור קצה הרחבה ובעיטה חופשית של הקשר המצוין לישי ביטון היו קרובות להיכנס. שלומי ארבייטמן רשם החמצה נוראית כשקיבל כדור לבד בתוך הרחבה ובעט ברשלנות אל השמיים.

השופט שרק לסיום 90 הדקות ופתיחתה של ההארכה.

האשדודים פתחו את ההארכה בלחץ אדיר על שערו של דורון רוזנקוביץ’. בדקה ה-101 בלמה של שעריים אסף חקאק קיבל אדום והשאיר אותה בעשרה שחקנים.

השופט פסק לבעיטה חופשית מ-18 מטר, ועמוס וזאנה בחר לבצע את החילוף הראשון שלו והכניס את אבירם ברוכיאן במקומו של גדיף ווארקט. ברוכיאן, אמן הבעיטות החופשיות, נכנס ממש כמו בסרטים היישר לבעוט את הבעיטה, והציפיות של הקהל היו בעננים.

ברוכיאן שחרר בעיטה מדויקת שהייתה בדרכה אל השער, אך שוערה של מכבי שעריים דורון רוזנקוביץ’, הנחשב לשוער הטוב ביותר בליגה, פשוט הוציא את הכדור מתוך החיבורים והרס לאדומים את התסריט החלומי שכבר התנגן בחלומותיהם.

צ'קול. הגיבור הטראגי של המשחק. צילום_ אבישי אפטקר.

שחקני האדומים במתח בדו-קרב הפנדלים. צילום_ אבישי אפטקר

וזאנה ביצע שני חילופים נוספים כשהכניס את סטניסלב גולדברג ולידור כהן במקום שלומי ארבייטמן ועמירן ביטון, שנראו עייפים במיוחד.

בדקה ה-108 לישי ביטון ראה את הכרטיס האדום, וגם האדומים, כמו שעריים, נותרו בעשרה שחקנים.

חמש דקות לאחר מכן לידור כהן המחליף הגביה מאגף שמאל כדור נהדר לעידן שריקי, שנגח מצוין, אך רוזנקוביץ’ רשם הצלה אדירה והציל את מכבי שעריים פעם נוספת.

120 הדקות הסתיימו בשוויון 1:1. הלחץ וההתרגשות של דו קרב הפנדלים כבר הורגשו באוויר.

רחמים צ’קול ניגש לבעוט את הפנדל הראשון של האשדודים ובעט למשקוף. שחקני מכבי שעריים לא התבלבלו ודייקו בכל חמשת הפנדלים שלהם. אף ששלושת הבועטים הבאים של האשדודים אחרי צ’קול (בן בוטבול, שריקי, שכבש בצ’יפ גדול עם קור רוח מדהים, ונוגן חן) הצליחו להבקיע, הם הודחו בתוצאה 5:3 דווקא מהחמצה של הגיבור הטראגי של המשחק רחמים צ’קול שהיה מצוין במהלך המשחק ואף הבקיע את השער לטובת האדומים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר