חסרונם הורגש. עזריאל ואל חמיד (צילום: אורי קריספין)

ראובן עטר: "צריך לחזק את הסגל"

בקבוצה מעיר הנמל יודעים מה הקבוצה צריכה בשביל להימנע ממאבקי התחתית העונה לאחר שרשמו הפסד במשחק הבכורה. עטר: "כשמגיעים למצבים ולא כובשים זה מאכזב"

פורסם בתאריך: 20.8.17 10:51

     

ההפסד אמש 2:1 למכבי פתח תקווה באצטדיון הי"א עורר אכזבה עמוקה בקרב אנשי הצוות המקצועי. המאמן ראובן עטר אמנם עודד את השחקנים אך מודע לכך שישנה בעיה מנטלית בקבוצה שנובעת מהקיץ המטלטל שעברה הקבוצה. בצוות המקצועי הודו כי הסיבה להפסד אמש לא נבעה מיכולת מקצועית, שכן במשך למעלה ממחצית אשדוד הייתה עדיפה על יריבתה, שניצלה את החיסורים הרבים כדי לנצח.

תום מונד, אמר אמש: "לפעמים מנצחים, לפעמים מפסידים והפעם הפסדנו. הורדנו את הראש במהלך המשחק וזה חבל, ננסה לתקן בשבוע הבא. היו לנו 60 דקות מצויינות ואם היינו מבקיעים את השני היה לנו יותר קל במצב של 2:0 אבל בכל זאת זה לא מצדיק את זה שאחרי שספגנו גול הורדנו את הראש והלכנו אחורה, אני מאמין שבהמשך יהיה בסדר".

גם עטר הסכים עם מונד, כשאמר: "כשמגיעים למצבים ולא כובשים זה מאכזב. הגענו לשני מצבים טובים להכפיל את היתרון והחמצנו אותם אבל זה לא מצדיק את העובדה שהפסדנו. לאחר שער השיוויון נוצר מצב של התקפה לכל צד ולא אהבתי את זה, זה גרם לכך שהם הצליחו לכבוש את השני. אין לי בעיה עם הסגל, הוא מצוין והוא נבנה פה במשך כמה שנים. צריך לחזק אותו ראיתם היום את החיסרון שלנו בשחקני ההגנה. משה מעולם לא שיחק בלם, סולומון שיחק בפעם הראשונה, טום (בן זקן) הוא יותר מגן מבלם ובנצי הוא בכלל שחקן התקפה. כולם השתדלו ונתנו את המיטב, קשה לי לבוא בטענות לשחקנים כי הם נתנו הכל. אני חושב שהקבוצה נמצאת במצב טוב מבחינת כושר גופני, הנפילה באה בגלל בעיה מנטלית". לגבי המשחק מול בית"ר ירושלים, "בית"ר זה מועדון גדול ונהיה מוכנים, אם נהיה מרוכזים 90 דקות וניקח את הדברים החיוביים מהמשחק הזה נוכל להפתיע".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר