גם הגביע שלהן. קבוצת הכדורעף בהישג מרשים

כבוד גדול בכדורעף

קבוצת הנשים השלימה דאבל

פורסם בתאריך: 3.5.19 12:26

     

קבוצת כדורעף הנשים מכבי AOV אשדוד זכתה בגביע האיגוד לאחר ניצחון 3:0 מוחץ על הפועל גנ”צ דרום השרון והשלימה בתוך שבוע דאבל היסטורי והעפלה לליגת העל לנשים. את הקבוצה מאמנים אורי שפירא ואלכס בובריק אשר גם מנהלים את המועדון. שחקניות הקבוצה, מורן צור, ספיר ביבי חן, קריסטינה זילברמן, אלה קולנוגורוב, רותם ספיבק, לרה לוינסון, לנה קרול, עדי אהרון, עמית מולכו, שרית בן מרדכי ויעל קניגסוולד, השלימו עונה חלומית ללא הפסדים וכאמור גם דאבל מרשים. גמר הגביע, אשר התקיים באולם הספורט ע״ש רלף קליין באבן יהודה לעיני כ-60 אוהדי הקבוצה שבאו לעודד את הבנות, התנהל באופן חד צדדי משריקת הפתיחה.

בנות אשדוד התנפלו על יריבותיהן מן השרון ולא אפשרו להן להיכנס למשחק. את התקפת בנות אשדוד ניהלה באופן מבריק המוסרת קריסטינה זילברמן, שאפשרה למתקיפות לעשות ככל העולה על רוחן מעל הרשת. מורן צור, קפטנית הקבוצה, יחד עם ספיר ביבי חן המצליבה הובילו את ההתקפה של אשדוד. אלה קולנוגורוב סיפקה עוד ערב נהדר והייתה בלתי ניתנת לעצירה.

בנות השרון התקשו מאוד לייצר התקפה בשל תצוגת חסימה אימתנית של רותם ספיבק ולרה לוינסון, ואילו עדי אהרון, ליברו הקבוצה, שמרה על יציבות בקבלת מכת הפתיחה וסיפקה משחק הגנה לוחמני ללא פשרות. שותפו במשחק עמית מולכו ולנה קרול, שהוסיפו עומק מן הספסל וסייעו לקבוצה להשלים ערב קסום עם זכייה היסטורית בגביע האיגוד ודאבל חלומי.

את הבנות והצוות המקצועי ליווה אלון חזן, מנהל הספורט ההישגי ברשות הספורט העירונית, שגם העניק את הגביע לבנות המאושרות שחתמו ערב ענק לפרויקט הכדורעף האשדודי, מלא בגאווה עירונית ורעב להצלחות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר