שוער הפועל אשדוד טומיסלב בתצוגת שוערו. צילום פייסבוק הפועל אשדוד

כדוריד: הפועל אשדוד השוותה ל-1:1 בסדרת חצי הגמר

אשדוד או ראשון לציון, מי תעלה לגמר? זו השאלה שאוהדי הכדוריד בעיר שואלים את עצמם ומקווים לניצחון של דוד על גוליית. בקבוצה מאמינים שתמיכה של הקהל תעזור הרבה. אז תגיעו

פורסם בתאריך: 3.5.19 12:37

     

הפועל אשדוד בכדוריד חזרה ובגדול וכעת כבר חולמת בגדול. האדומים השיגו ניצחון היסטורי וראשון בשלב חצי הגמר לראשונה, 31:25 על הפועל ראשון לציון, ולמעשה השוו את סדרת חצי גמר הכדוריד ל-1:1. כבר בהגרלת המשחקים היה ברור שהקבוצה מעיר היין היא הפייבוריטית הברורה להעפיל לגמר, וגם כעת זוהי התחושה למרות הניצחון האחרון של האדומים מאשדוד.

אחרי ההפסד בחוץ במשחק הראשון בין השתיים (26:29), קבוצת הכדוריד האשדודית חזרה הביתה, ובחסות משחק טוב והקהל הביתי הצליחה להשיג את הניצחון המיוחל, שהשאיר את הסדרה בחיים ואת חלום הגמר חי וקיים.

אחרי ניצחון כזה אי אפשר להרגיש רע”, אמר בסיום מאמן אשדוד אולג בוטנקו. “אבל אני כבר חושב על המשחק הבא, ואנחנו צריכים להמשיך לנצח. אני מרוצה מההשקעה ההגנתית ומדברים שעבדנו עליהם. המשחק די זרם לנו, וכשנתקענו ההגנה עזרה. אני שמח גם מההפרש שביססנו”. במועדון היו מרוצים מאוד מכמה שחקנים, בראשם השוער טומיסלב שסיים עם 39% עצירות.

 

משחק מספר שלוש בסדרה ישוחק היום (ו’, 16:00) בראשון לציון. ובמועדון מקווים שגם לשם תגיע כמות נכבדה של אוהדי הקבוצה, ושהם ירעישו את האולם ויעניקו דחיפה לשחקנים של בוטנקו. “העברנו מסר לקבוצה מראשון שאשדוד רוצה השנה גמר”, אמרו בקבוצה לקראת המשחק הנוסף. למעשה, הניצחון האשדודי, שהשווה את הסדרה, הבטיח להביא את הסדרה לפחות לארבעה משחקים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר