המאמן עמוס וזאנה מתרגש לקראת הפלייאוף. צילום אבישי אפטקר

“הרגשה מיוחדת, לא כל יום מגיעים למעמד הזה”

מאמן הפועל אדומים אשדוד עמוס וזאנה מתכונן היטב למשחק מול מכבי שעריים, שיפתח את הפלייאוף. הוא נמנע מדבר על סיכויי העלייה לליגה הארצית

פורסם בתאריך: 3.5.19 12:33

     

לקראת הקרב הלוהט שמחכה לקבוצתו מול מכבי שעריים, מאמן הפועל אדומים אשדוד עמוס וזאנה מתרגש לקראת משחקו הראשון בפלייאוף כמאמן ראשי ומברך על העברת המשחק לאצטדיון הברפלד.

עמוס, איך ההרגשה לקראת משחקי הפלייאוף? יש מתח מיוחד, התרגשות?

“כמובן שיש הרגשה מיוחדת, לא כל יום מגיעים למעמד הזה ובטח ובטח לא בזמן הקצר שהמועדון קיים”.

זאת הפעם הראשונה שלך במעמד כזה כמאמן ראשי.

“כמובן שזאת תהיה חוויה מאוד מרגשת. עונה ראשונה שלי כמאמן ראשי, ואני מאוד מקווה לעבור את המשחק נגד שעריים בהצלחה רבה”.

מה מצבו של הסגל? מי צפוי להיעדר מהמשחק?

“כידוע, אנחנו עם מצבת שחקנים מאוד דלילה מאז ינואר האחרון, אבל כל שחקני הקבוצה כשירים, למעט הקפטן יאיר אזולאי, שאינו כשיר ב—100%, ואנחנו עושים כל מאמץ על מנת להכשיר אותו למשחק”.

מה דעתך על שינוי מיקום המשחק והעברתו לאצטדיון הברפלד בראשון לציון? שינוי שבעצם מאפשר לכל אוהד אדום שירצה להגיע למשחק. אתה חושב שזה ישפיע לטובה על הקבוצה בדשא?

“אני חושב שהעברת המשחק לאצטדיון הברפלד יגרום לשתי הקבוצות לפתח משחק הרבה יותר מהיר וקצבי, שבו השחקנים יוכלו להראות את האיכויות שלהם על כר דשא מצוין. וכמובן שאצטדיון זה יגרום לשפר את חוויית הצפייה של כל אוהד שיגיע למשחק. אין ספק, ככל שיגיעו יותר אוהדים שלנו למשחק ועידוד מסיבי שלהם, יעזור מאוד לדחוף את השחקנים במגרש לעבר הניצחון”.

עמוס, לא ניצחתם אף קבוצת צמרת לאורך כל העונה הסדירה. מה אתה מתכנן לעשות כדי שזה ישתנה דווקא בפלייאוף, במאני טיים של העונה?

“ניצחנו את מכבי הרצליה בסיבוב הראשון, הרצליה סיימה את העונה במקום החמישי, והיא כיום נחשבת לקבוצת צמרת. אין יותר מדי תכנונים מיוחדים, יש המון שיחות עם השחקנים, שברובם הם שחקנים שהיו כבר במעמדים כאלה, ואני מאמין שניסיונם ייתן לנו עוד כמה נקודות זכות במשחק הקרוב”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר