הפסד במשחק הפתיחה. קורדיירו ואוואט (צילום: אורי קריספין)

ברגל שמאל: 2:1 למכבי פ"ת על אשדוד

לא כך רצה ראובן עטר לפתוח את העונה שלו במ.ס אשדוד לאחר שקבוצתו לא השכילה לנצל יתרון מוקדם כדי לנצח את מכבי פתח תקווה באצטדיון הביתי, כהן וסלומון כבשו לפ"ת, דן ביטון לאשדוד

פורסם בתאריך: 19.8.17 20:01

     

מ.ס אשדוד ומכבי פתח תקווה זכו הערב (18:00) להיות שתי הקבוצות שיקיימו את משחק הפתיחה של ליגת העל לעונת המשחקים 2017/18, באצטדיון הי"א. הקבוצה מעיר הנמל הגיעה למשחק בתום קיץ ארוך ומייגע ויש שיאמרו אף שלילי. ראובן עטר שחזר לליגת העל לאחר שנתיים, קיווה להגיע למשחק הפתיחה במצב טוב יותר אך נאלץ להתפשר עם קו הגנה מאולתר, המורכב מניר ברדע, טום בן זקן ומשה אוחיון במרכז ההגנה.

פתיחת המשחק הייתה מגומגמת ונראה היה כי שתי הקבוצות עוד לא הבינו כי העונה החלה. אקורד הפתיחה היה דווקא של האדומים-צהובים לאחר שבדקה ה-28 קינדה מסר לביטון שכבש בקלילות לשערו של צחי גיגי וקבע 1:0 לאשדוד. בדקה ה-36 מאמן מכבי פתח תקווה, קובי רפואה, הגיב לשער זה עם חילופו של יובל שבתאי שהוצב בעמדת המגן השמאלי, הזרה לו, ובמקומו נכנס ז'והאן מרסיאל. אשדוד המשיכה לשלוט אך עד תום המחצית לא הצליחה להגדיל את יתרונה.

10 דקות בתוך המחצית השנייה בנצי מושל ביצע דאבל פס עם אדילסון בהייה, שהיה מהטובים בשורות אשדוד, אך בעט מחוץ למסגרת ופספס הזדמנות להכריע את המשחק כבר בדקה ה-55. 4 דקות לאחר מכן איבוד כדור של גדי קינדה הגיע ליובל אבידור שמסר ללידור כהן שמקרוב הכניע את ירדן קרישטול הצעיר. בדקה ה-64, המהפך הושלם אודות למבצע גדול של מנור סלומון, מהכישרונות הגדולים בארץ, התגבר על שני שומרים וסובב באומנות לחיבורי הקורות של שערה של מ.ס אשדוד. 2:1 למכבי פתח תקווה, תוצאה שנשארה עד לתום המשחק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר