יגיע רכש? עטר (צילום: אורי קריספין)

משה אוחיון: "קרו פה דברים שקורים ב-4 או 5 שנים"

מ.ס אשדוד מתכוננת לקראת פתיחת העונה מחר מול מכבי פתח תקווה. תום מונד תורגל כבלם יחד עם ברדע ובן זקן. משה אוחיון: "התחלופה הזאת לא פשוטה לקבוצת כדורגל אבל אנחנו מקצועניים ונעשה כל מה שמבקשים מאיתנו"

פורסם בתאריך: 18.8.17 14:30

     

מ.ס אשדוד תפתח את העונה מחר (18:00) כאשר תארח את מכבי פתח תקווה. בקבוצה חוששים מההכנה הלקויה במהלך הקיץ ומקווים להפתיע ולנצח את מכבי פתח תקווה, שמסתמנת כרגע כקבוצה בעלת שאיפות להגיע לחלק העליון של הטבלה. מלבד חאתם עבד אל חמיד, שעזב השבוע לבירת הנגב, ייעדרו חן עזריאל שנפצע בכתף והמגן השמאלי המצוין קרלו ברוצ'יץ' שסוחב פציעה ומי שיחליף אותו הוא המגן אביב סולומון, כאשר במרכז ההגנה ישחקו ניר ברדע, טום בן זקן וטום מונד, שיוסט מעמדת הקשר.

מאמן הקבוצה ראובן עטר במהלך האימון המסכם: "קמתי בבוקר עם פרפרים בבטן, עם המתח הזה שיש משחק. יש דריכות, יש הכנות טובות ביחס למצב שלנו והמשכנו את זה היום מבחינה טקטית". לגבי הסגל החסר שעומד לרשותו אמר: "אין תירוצים, הקבוצה תעשה את המקסימום לנצח את המשחק. אני חלק מהקבוצה הזאת ואנחנו רוצים להיות מרוצים. יש פה תיאום טוב בין השחקנים, מלבד ההגנה שתהיה שונה, שאר הקבוצה אלה יהיו שחקנים טובים שמכירים אחד את השני. יש שחקנים על הכוונת ואני מאמין שעד שבוע הבא הם כבר יחתמו".

משה אוחיון אמר: "אני תמיד מתרגש מחדש בכל משחק, לא בקטע של פחד אלא בקטע שאני אוהב את המשחק ואת הקבוצה. מחר מתחילים את העונה ומבחינתנו חשוב לצאת בהרגשה טובה עם ניצחון וכולם יעשו את הכל לצאת עם 3 הנקודות. עברנו חודשיים לא קלים, התחלנו עם מאמן שבנה את הקבוצה ומכל מני סיבות היה צריך לעזוב. קרו דברים שקורים ב-4 או 5 שנים אבל המועדון הזה הוא מועדון טוב וחזק והוא עשה בחירות נכונות. התחלופה הזאת לא פשוטה לקבוצת כדורגל אבל אנחנו מקצועניים ונעשה כל מה שמבקשים מאיתנו וגם במשחק נצטרך לעשות מה שהמאמן החדש מבקש מאיתנו".

"לגבי עזיבתו של חאתם עבד אל חמיד, "זה קורה בכל העולם שחקנים ומאמנים הולכים אבל בסוף המועדון והאוהדים נשארים. לכולם יש מחליפים נכון ששחקנים משמעותיים הלכו אבל יבואו במקומם. לאצטדיון הביתי שלנו יש משמעות וכל הקבוצות מתקשות להוציא פה נקודות".

הרכב מוערך: ירדן קרישטול, אביב סולומון, טום מונד, ניר ברדע, טום בן זקן, בנצי מושל, משה אוחיון, גדי קינדה, דן ביטון, אדילסון בהייה, דין דוד (מאוריסיו קורדיירו)

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר