מכוניתו של שחקן מ.ס לאחר ההתהפכות. למרבה המזל הוא לא נפגע. צילום: דוברות המשטרה
מכוניתו של שחקן מ.ס לאחר ההתהפכות. למרבה המזל הוא לא נפגע. צילום: דוברות המשטרה

שחקן מ.ס אשדוד התהפך עם רכבו והובא לחקירה

כדורגלן מ.ס אשדוד עוכב לחקירה במשטרת אשדוד הבוקר (שלישי) לאחר שהתהפך עם רכבו בתאונה עצמית שאירעה בצומת גן יבנה. הוא לא נפגע. לפי החשד נהג תחת השפעת אלכוהול.

פורסם בתאריך: 23.4.19 10:13

     

פרשה חדשה מצטרפת כעת לעונה הסוערת של מ.ס אשדוד ועוד שחקן בקבוצה מסתבך: שחקנה הקבוצה רומן נתפס הבוקר (שלישי) כשהוא נוהג, לפי החשד, בהשפעת אלכוהול, לאחר שגרם לתאונת דרכים והתהפך עם מכוניתו. למרבה המזל הוא לא נפגע וגם לא אף אחד אחר.

על פי החשד, השחקן בילה במהלך הלילה בתל אביב ונהג בחזרה לכיוון אשדוד שהוא שתוי, בבדיקת ינשוף נמצאה בדמו כמות של 334 מ"ג אלכוהול – 15 אחוזים מעל הכמות המותרת.
בשעה שהגיעה לצומת גן יבנה במהירות גבוהה מהמותר, הוא התהפך עם רכבו. הוא פגע במעקה ההפרדה בין הנתיבים והגיע עד לנתיב הנגדי עד שהתהפך עם הרכב. למרבה המזל, הוא הצליח לחלץ את עצמו מהרכב באותו רגע ולא פגע באחרים.
הוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד והמתין למתורגמן לצורך ביצוע החקירה עד הצהריים, לבסוף שוחרר ורישיונו נפסל ל-60 יום.
מחר השחקן צפוי להשתתף כרגיל באימון הקבוצה.

ממ.ס אשדוד נמסר: "בהמשך לתאונה במעורבות שחקן הקבוצה: קיבלנו את ההודעה על התאונה ולפני הכל אנו שמחים כי לא היו נפגעים בארוע. בשלב זה אנו עדיין למדים את פרטי המקרה ונעדכן בהמשך ככל שיהיו התפתחויות".

מדוברות אגף התנועה במשטרה נמסר: "עוכב לחקירה נהג בהשפעת אלכוהול שהיה מעורב בתאונה עצמית בצומת גן יבנה. הבוקר, במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה על כביש 4 בצומת גן יבנה, שמע שוטר אגף התנועה קול רעש חזק והבחין ברכב פרטי שנסע מכיוון צפון לדרום, מתהפך ומסתובב מספר סיבובים על הצומת.

מיד ניגש השוטר לסייע לנהג אך זה יצא מהרכב באופן עצמאי כאשר הרכב הפוך על הגג, הוזמן צוות רפואי של מד"א אולם הנהג שהיה לבדו ברכב לא נזקק לטיפול רפואי.

בוצעה בדיקת שכרות באמצעות מכשיר הינשוף לנהג שהינו נתין זר מצרפת, ונמצא כי הוא בהשפעת אלכוהול בכמות 334 מ"ג לליטר אוויר נשוף. בשלב זה הנהג עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים והרכב פונה מהכביש".

צילום: דוברות המשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר