Cרוכיאן לאחר השער. צילוםאבישי אפטקר

לא מצליחים לסגור עניין

האדומים אירחו את בית”ר כפ”ס ,שהבטיחה את ירידתה לליגה ב’, ובכל זאת לא הצליחו לנצח ונפרדו ממנה בשוויון 1:1

פורסם בתאריך: 19.4.19 21:12

     

בצל השבוע הסוער שעבר על הפועל אדומים אשדוד, הקבוצה התייצבה למשחק הבית במגרש הסינטטי ברובע ב’ מול בית”ר כפר סבא, שנמצאת במקום האחרון בליגה א’ דרום.

האדומים הגיעו למשחק לאחר תבוסה בלתי נשכחת במחזור שעבר, 6:0 למוליכת הטבלה מ.ס כפר קאסם.

עקב שמועות שעלו שהמשחק היה לא כשר, במהלך השבוע שחקני הקבוצה עברו בדיקות פוליגרף בהוראתו של בעלי הקבוצה רוני חג’ג’, ולפי הודעת המועדון, יצאו דוברי אמת.

הקהל האדום הצביע ברגליים והביע את אכזבתו הרבה מהקבוצה: כ-300 אוהדים בלבד הגיעו לצפות באדומים המאכזבים.

עמוס וזאנה עשה מהפכה של ממש בהרכב של האדומים למשחק מול כפר סבא. השוער דין גל חזר מפציעה ממושכת היישר להרכב ובצעד מפתיע אלון אאולוב, שבחודשים האחרונים שימש שוער הראשון של האדומים, נדחק אל מחוץ לסגל. בחוליית ההגנה פתחו נוגן חן, יאיר אזולאי, גיא עיני ועמירן ביטון.

בקישור עלו סטניסלב גולדברג, לישי ביטון, רחמים צ’קול ולידור כהן ובחוד ההתקפה פתח עידן שריקי ולידו שחקן הנוער אלעד ארר שבצעד שמעורר פליאה הועדף על שלומי ארבייטמן.

לאחר מחצית שקולה וזאנה ביצע שני חילופים. שלומי ארבייטמן ואבירם ברוכיאן החליפו את סטניסלב גולדברג ואלעד ארר.

בדקה ה-70 עידן שריקי הוכשל ברחבה, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. לאחר ויכוח קצר בין אבירם ברוכיאן לרחמים צ’קול על זהות הבועט, אבירם ברוכיאן לקח את הבעיטה והעלה את הפועל אדומים ל1:0.

אך היתרון לא החזיק זמן רב. 13 דקות לאחר מכן האורחים יצאו למתפרצת והשוו את התוצאה ל—1:1 בנגיחה חזקה שנכנסה אל הרשת של דין גל.

האדומים ניסו לכבוש בזמן שנותר, אך ניסיונות של ארבייטמן וברוכיאן לא צלחו והשופט שרק לסיום שהתוצאה היא 1:1. השריקה הביאה איתה קריאות בוז של הקהל האדום המאוכזב.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר