מחכה לפתח תקווה. מאוריסיו (צילום: אורי קריספין)

דריכות באשדוד לקראת מכבי פ"ת: "הם קבוצה מצויינת"

ראובן עטר תירגל את תום מונד כבלם לקראת מכבי פתח תקווה. בינתיים בקבוצה במרוץ אחרי החתמת רכש ומקווים שהעזיבה של אל חמיד לא תשפיע על הקבוצה בשבת

פורסם בתאריך: 17.8.17 20:32

     

האירועים האחרונים במ.ס אשדוד סמוך לפתיחת העונה לא גרמו לאופטימיות גדולה בקרב שוכני אצטדיון הי"א. החלפת רן בן שמעון שעזב לטובת משרת מאמן הנבחרת הלאומית של קפריסין במינויו המאוחר של ראובן עטר, עזיבת שחקן הרכש מאוריסיו סילבה שבועיים לפני פתיחת העונה והעברתו של השחקן הטוב ביותר של הקבוצה, חאתם עבד אל חמיד, לא הוסיפו ביטחון בקבוצה רגע לפני פתיחת הליגה.

הקבוצה תארח במוצאי שבת (שעה 18:00) את מכבי פתח תקווה, שמגיעה לאחר עונה טובה וקיץ חיובי מבחינתה. הקבוצה ממלאבס, ערכה רכש טוב במהלך חלון העברות ונראית כמו קבוצה שתתמודד היטב בפלייאוף העליון. ראובן עטר תירגל את תום מונד כחלק מחוליית ההגנה והוא מחכה להגעת שחקני הרכש, לאחר שג'קי בן זקן אישר לעטר להחתים שלושה שחקנים בחוליית ההגנה, הקישור וההתקפה.

שחקן בקבוצה אמר: "מכבי פתח תקווה הוכיחה בעונה שעברה שהיא קבוצה מצויינת ולא הולך להיות לנו קל. אנחנו באים במצב לא פשוט אחרי שאיבדנו את חאתם וזה טבעי שמגדירים אותנו כיורדת אבל אנחנו נעשה כל מה שאפשר בשביל להוכיח שאנחנו עדיין קבוצה טובה עם שחקנים מצויינים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר