יוסי כנפו. צילום: ליאב אחאבן
יוסי כנפו. צילום: ליאב אחאבן

יוסי כנפו לא עוצר: לא הגיל, העיקר התרגיל

הבעלים של בית”ר אשדוד יוסי כנפו כבש שער בניצחון האסטרונומי 11:3 והוא בן 59(!): “הוכחתי לשחקנים שלי שבכדורגל לא חשוב הגיל”

פורסם בתאריך: 4.4.19 18:06

     

בית”ר אשדוד הביסה בתוצאה 11:3 את הפועל מצליח. שימי ביטון הסקורר הנהדר הפציץ עם חמישייה, הדר פולברש, רועי ביסמוט, ולדיסלב ריבלקו, יוחאי עזרן ויואב מלאכי כבשו גם כן, הכובש הנוסף והמפתיע הוא יוסי כנפו בן ה-59.

כנפו, למקרה שלא ידעתם, הוא הבעלים, המאמן, האפסנאי וגם נהג האוטובוס של בית”ר אשדוד. כעת הוא גם חזר לרגע להיות לשחקן וכבש שער היסטורי.

יוסי, הייתה לך הופעה יוצאת דופן בשישי האחרון. התרגשת שנכנסת לשחק?

“אחרי שלא שיחקתי הרבה שנים כדורגל, התרגשתי מאוד.”

איך הגעת למצב שאתה בסגל ונכנס לשחק בגיל 59?

“זה היה מתוכנן. עוד מתחילת העונה הבטחתי לשחקנים שלי שבמשחק נגד הפועל מצליח אני אשחק רבע שעה ואבקיע גול, קיימתי את ההבטחה שלי. החלטתי להוכיח לשחקנים שלי שבכדורגל לא חשוב רק הגיל. ביררתי עם ההתאחדות לכדורגל, ואין עוד שחקן בגיל שלי שהבקיע שער.”

 

ספר לי על קריירת המשחק שלך.

“שיחקתי בעבר בהפועל אשדוד, מכבי אשדוד ועירוני אשדוד. פרשתי בגיל 25 כי שברתי את הרגל, בתקופתי כששחקן היה שובר את הרגל, לא היו שולחים אותו לרופאים ולטיפולים מיוחדים. אם שברת — תטפל בעצמך לבד. שיחקתי בהפועל אשדוד בליגה הארצית עם אלי פוקס ז”ל.”

ספר לי על בית”ר אשדוד.

“את בית”ר אשדוד הקמתי לפני שלוש שנים. אף אחד לא האמין שאני אפתח קבוצה, אבל אמרתי שלא יעזור לאף אחד, יוסי כנפו יקים קבוצה משלו, והנה, הקמתי קבוצה והוכחתי לכולם שאני כן מסוגל”.

שחקני בית"ר אשדוד. צילום בית"ר אשדוד

מאיפה עלה לך הרעיון להקים את הקבוצה?

“אני הייתי אחד מהשותפים בהקמת הפועל אשדוד המחודשת, אחר כך הקבוצות התפצלו לאדומים אשדוד ובני אשדוד ויצאתי מהעסק. אני במקור הפועל אשדוד, אני אדום, אבל רציתי לפתוח קבוצה. היו כבר שתי קבוצות הפועל בעיר, יש קבוצה ממרכז מכבי, אז החלטתי לפתוח בית”ר.”

איך אתה מצליח לתחזק את הקבוצה?

“אני האפסנאי, נהג האוטובוס של הקבוצה, הבעלים, וכרגע גם המאמן, הכול. היו לי כמה מאמנים, אבל עם כל הכבוד להעברת אימונים, בלנהל משחק הם לא מבינים. הפכתי את עצמי למאמן של הקבוצה לפני 14 מחזורים, ומאז המאזן הוא עשרה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו.

אני מקבל עזרה כספית מעטה ממרכז בית”ר ומכמה ספונסרים, את שאר הכסף אני מביא מהבית, אני אשמח לעוד ספונסרים”.

מה המטרה של הקבוצה לעונה הבאה?

אני מתכוון להתבסס על הסגל הקיים ולחזק את הקבוצה בארבעה—חמישה שחקנים בעמדות בהם הקבוצה צריכה חיזוק, והמטרה היא לעלות ליגה”.

בני אשדוד גברה על מ.ס רמלה בתוצאה 3:1. את השערים כבשו חי שמואלוב, אבשלום ביטון ועומרי אטיה.
אשדוד סיטי סיימה בתיקו 3:3 עם בת ים. את השערים לקבוצה האשדודית כבשו שמעון בן לולו, יוסף מזרחי ונתנאל לוי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר