אלי לחמני. צילום: אורי קריספין
אלי לחמני. צילום: אורי קריספין

לחמני מציע: כסף לקבוצות לפי כמות האוהדים

אלי לחמני, חבר מועצת עיריית אשדוד מציע להכניס קריטריון נוסף בתקצוב קבוצות הספורט בעיר- כמות האוהדים.

פורסם בתאריך: 24.3.19 19:15

     

חבר מועצת עיריית אשדוד, אלי לחמני בהצעה לסדר היום.
לחמני מציע להוסיף קריטריון נוסף לקריטריונים הקיימים בשיקולים לתקצוב קבוצות הספורט בעיר, קריטריון כמות האוהדים של כל קבוצה.

לחמני טוען כי מ.ס אשדוד, המתוקצבת בפער גדול מן שאר קבוצות העיר, היא בעלת כמות האוהדים הנמוכה ביותר.
וכמו בהקצבות ממשלתיות/ציבוריות, מספר המשתתפים הנהנים מאותה פעילות הינו הבסיס העיקרי לתקצוב, ולכן שאר הקבוצות שמספר האוהדים שלהם גדול יותר צריכות להנות מתקצוב רחב יותר מעיריית אשדוד.

לחמני מציע כי יתווסף קריטריון לבחינת אמות מידה למתן תמיכה לקבוצות ספורט, שכל קבוצת בוגרים תמציא רשימת מספר אוהדים פעילים הכוללת: שם האוהד, תעודת זהות וכתובת.
לפי הצעתו של לחמני, משקל מספר האוהדים יהווה 30% מהניקוד לתקצוב הקבוצות.

בנוסף, חבר מועצת העיר מציע לשנות את הגדרת מענק ההתאקלמות לקבוצה שעולה לליגה בכירה יותר.
כיום מענק זה קיים רק בעלייה לליגת העל.

הצעתו של אלי לחמני:

"בואו נדבר על כדורגל באשדוד. בשנים האחרונות, קבוצת הכדורגל מ.ס. אשדוד המקבלת עשרות מיליונים בתקציבים ישירים ועקיפים, אינה הקבוצה בעלת מספר האוהדים הרב ביותר וזאת אף בלשון המעטה. הקבוצות האחרות: עירוני אשדוד, הפועל אשדוד, מכבי אשדוד, מושכות קהל אוהדים הגדול עשרות מונים מקהל האוהדים של מ.ס. אשדוד.

בהקצבות ממשלתיות / ציבוריות, מספר המשתתפים / הנהנים באותה פעילות, הינו הבסיס העיקרי לתקצוב. משום מה, בקריטריונים לתקצוב של קבוצות ספורט באשדוד, קריטריון זה – לא קיים. מציע, כי יתווסף קריטריון לבחינת אמות מידה למתן תמיכה לקבוצות ספורט, כדלקמן:

במסגרת זו יקבע, כי כל קבוצת בוגרים, תמציא, כחלק מהבקשה המוגשת, רשימת מספר האוהדים הפעילים הכוללת: שם האוהד, תעודת זהות וכתובת. משקל מספר האוהדים, יהווה 30% מהניקוד לתקצוב לקבוצות.

כמו כן, על מנת לסייע לקבוצות בשנת העליה הראשונה לליגה בכירה יותר מציע, לשנות את הגדרת מענק התאקלמות לקבוצה שעולה 25% מהניקוד הבסיסי של הקבוצה בליגה אליה העפילה (נכון להיום, מענק כזה קיים רק בהעפלה לליגת העל).

אלה הבקשות שהעליתי לסדר היום בפני לסרי: לשנות את הקריטריונים להעלאת תקציבי הקבוצות גם לפי מספר אוהדים וכן חיזוק של קבוצות העולות ליגה."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר