בתפקיד כפול

הפועל 'אדומים' אשדוד הודיעה שרחמים צ'קול, יעמוד על הקווים בקבוצת הנוער של המועדון, במקביל להיותו שחקן הקבוצה הבוגרת. אושרי צגאי הרשים את הצוות המקצועי וחתם בקבוצה

פורסם בתאריך: 14.8.17 13:08

     

קבוצת הנוער של הפועל האדומים אשדוד החלה אמש את אימוניה. מי שעמד בראש הצוות המקצועי הוא הרכש הנוצץ של הקבוצה הבוגרת – רחמים צ'קול. צקול, מונה למאמן הנוער של האדומים אשדוד וישמש בתפקיד זה במקביל להיותו שחקן הקבוצה הבוגרת. צ'קול, בן ה-29, הגיע הקיץ להפועל 'אדומים' אשדוד, לאחר ששיחק אשתקד בהפועל נצרת עילית ובעברו שיחק בליגת העל בקבוצות כמו: מ.ס אשדוד ומכבי תל אביב.

בקבוצה אמורים לערוך מסיבת עיתונאים בעוד כשבועיים ובו יציג המאמן פיני עייש את תפיסת עולמו המקצועית ומה המטרות של הקבוצה. מבחינת האוהדים ברור, כי שום דבר מלבד מאבק עיקש על עלייה, יהיה כישלון, בעקבות השארת הסגל הקיין והרכש הנוצץ שהגיע בדמות: יאיר אזולאי, זיטו אוגבונה, רחמים צ'קול ואריאל טרבלסי שחצה את הכביש ועזב את עירוני אשדוד.

בנוסף, האדומים מאשדוד ממשיכים בבניית הסגל המתגבש לעונת 2017/18, לאחר שהחתימה את אושרי צגאי בן ה-20. האחרון הגיע להתרשמות בקבוצה לאחר ששיחק בשנה שעברה בליגת א.י.פ.ל. מדובר בליגת חובבים של הקהילה האתיופית בישראל. צגאי שיחק בקבוצה של העיר יבנה ונבחר לשחקן המצטיין. כבר בהתחלה הצוות המקצועי זיהה בצגאי פוטנציאל שיוסיף לאופן המשחק של האדומים.

צגאי אמר במעמד החתימה: "אני מתרגש מאד, שמעתי המון על המועדון הזה ועל הקהל שלו ואני רק מחכה לעזור לקבוצה לשמח את האוהדים ולעמוד במטרות שלה ויאללה הפועל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר