שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. (תמונת ארכיון), צילום: טוטו פוטו
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. (תמונת ארכיון), צילום: טוטו פוטו

מ.ס אשדוד בבקשה למנהלת הליגה

במכתב שנשלח ליו"ר המנהלת, אשדוד מבקשת להכניס את מערכת ה-VAR למשחקי הפליאוף התחתון.

פורסם בתאריך: 20.2.19 16:26

     

יו"ר מ.ס אשדוד מנדל דוידוביץ' שלח הבוקר (רביעי) מכתב ליו"ר מנהלת הליגה ארז כלפון בבקשה להכניס את מערכת ה- VAR למשחקי הפליאוף התחתון בליגת העל.

הטענה העיקרית של מ.ס אשדוד היא שמאבק האליפות כבר הוכרע, ולעומת זאת מאבקי ההישרדות בפליאוף התחתון צפויים להימשך עד המחזור האחרון, ולבטח אף צד לא ירצה בכך שקבוצה תירד ליגה בעקבות טעויות של השופטים.
אשדוד טענה במכתב כי הטעויות נעשות כנגד קבוצות התחתית בדרך כלל.

זהו המכתב אותו אשדוד שלחה:
"בימים אלו נערכים מנהלת הליגות ואיגוד השופטים בישראל להחלת מערכת ה-VAR, במשחקי ליגת ג'פאניקה. על פי ההחלטה שהתקבלה, הוחלט להחיל את השימוש במערכת במשחקי הפלייאוף העליון בלבד.

לצערנו, אנו עדים בשבועות האחרונים לשורה ארוכה של טעויות שיפוט קריטיות, המשפיעות ברובן על תוצאות המשחקים. די להזכיר את משחקי המחזור האחרון בלבד ובהם הפועל רעננה-הפועל ת"א, מ.ס. אשדוד – סכנין, הפועל ב"ש – בית"ר ירושלים, כדי להבחין כי רוב הטעויות נעשות כנגד הקבוצות הממוקמות בחלק התחתון של הטבלה.

טעויות אלו שכללו פסילת שערים חוקיים, החלטות שערורייתיות בבעיטות 11 מ' והתעלמות מארועים שחייבו כרטיס אדום, היו נמנעות לו היה שימוש במערכת ה-VAR.

לאור העובדה כי מאבק האליפות כבר הוכרע בפועל, ואילו בחלק התחתון צפויים קרבות הישרדות מרים עד לסיום העונה, אנו קוראים להפעלת המערכת דווקא בפלייאוף התחתון, במידה ואין אפשרות להפעיל את המערכת בכל משחקי הליגה.

בצורה זו תימנע הפגיעה בקבוצות הקטנות והקבוצות הנלחמות על חייהן, וכל ההחלטות שיתקבלו יהיו מוצדקות, ימנעו קיפוח וימנעו כותרות מיותרות, האשמות שונות וכן פגיעה בשמם של השופטים ובטוהר המידות שלהם."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר