עוזב לבירת הנגב. אל חמיד (צילום: אורי קריספין)

חאתם עבד אל חאמיד הוא המועמד המוביל לחתום בהפועל באר שבע

הבלם המוכשר של מ.ס אשדוד זוכה להתעניינות מצד האלופה, לאחר שהבלם המצטיין שלה, מיגל ויטור נפצע. במידה ויעזוב דן מורי ששוחרר לאחרונה מבית"ר ירושלים מועמד להחליפו

פורסם בתאריך: 11.8.17 14:43

     

הפציעה של הבלם מיגל ויטור מהפועל באר שבע עלולה לגרום לטרייד מעניין מאוד בחלון העברות הנוכחי. הפורטוגלי שהצטיין בעונה שעברה והיה חסר מאוד בתקופה בה היה פצוע, נפצע שוב ובבירת הנגב בהולים למצוא לו מחליף בהקדם האפשרי. שני המועמדים הסופיים הם: רמי גרשון שצפוי לעזוב את גנט וחאתם עבד אל חמיד, שהיה מהבלמים המובילים בשנה האחרונה בליגת העל. רק במהלך הקיץ האחרון אל חמיד חתם באשדוד על חוזה חדש לאחר שעבר אליה מגנט במסגרת עסקת אינברום ואף נעשו גישושים בין הבלם המוכשר לקבוצה מבירת הנגב, מוקדם יותר הקיץ.

אל חמיד זוכה לעדיפות מצד הצוות המקצועי של באר שבע, מאחר שהוא נמצא כרגע בכושר טוב יותר מגרשון שמתאושש מפציעה ולא ערך הכנה לעונה. כמו כן, בכר אוהב את הרב-גוניות של אל חמיד ואת העובדה שהוא יכול לשחק במספר תפקידים שונים ברמה גבוהה. במועדון דוחים שאכן נערכה פנייה ומסרבים להתייחס לכך, אך בין שני המועדונים ישנם יחסים חמים ולאחר שמכאל אוחנה וניב זריהן עשו את המעבר מאשדוד לבירת הנגב לא מן הנמנע שאשדוד לא תמנע מאל חמיד את המעבר, אם יחליט לעזוב.

יגיע לאשדוד? מורי (צילום: ניר קידר)

עזיבה אפשרית של אל חמיד, תהווה פגיעה קשה לסגל של ראובן עטר, שכבר איבד את פאבריסיו סילבה שעזב ותותיר את המועדון ללא בלם מוביל. מי שעלול להגיע לקבוצה הוא הבלם דן מורי ששוחרר מבית"ר ירושלים במהלך הקיץ. מורי, היה שחקן הרכב בבית"ר ירושלים בעונה החולפת וגם בתחילת העונה הזו והעזיבה שלו נבעה בעיקר בשל חוסר שביעות רצון האוהדים מהשחקן שדחפו לעזיבה שלו. במורי מעוניינת גם קבוצת נעוריו בני יהודה וקבוצות נוספות מליגת העל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר