אוהדי עירוני ואוהדי דימונה. תמונה באדיבות המצולמים.
אוהדי עירוני ואוהדי דימונה. תמונה באדיבות המצולמים.

בדקה ה-93: הפסד כואב לעירוני אשדוד בדימונה

טקלה אסמלש השאיר בעשרה שחקנים את הצהובים שירדו למקום השלישי בטבלה.

פורסם בתאריך: 27.1.19 02:18

     

מכבי עירוני אשדוד התארחה למשחק צמרת בדימונה ביום שישי בצהריים במסגרת המחזור ה19 של ליגה ב' דרום ב'.
הצהובים הגיעו לדימונה במטרה להשיג ניצחון על אחת מיריבותיה לצמרת לראשונה העונה, בסיבוב הראשון באשדוד המשחק בין שתי הקבוצות נגמר בתיקו מאופס. לפני המשחק מיזם יפה וספורטיבי של אוהדי שתי הקבוצות שנפגשו בבית קפה בעיר.

אוהדי עירוני ואוהדי דימונה. תמונה באדיבות המצולמים.

מאות אוהדים מילאו את המגרש בדימונה על מנת לחזות בקרב הצמרת המסקרן, מתוכה כמות מכובדת של אוהדים צהובים שהגיעו מאשדוד.

שי מאור פתח בהרכב התקפי עם כל התותחים הכבדים שלו- ברוך דגו, עידן חג'ג', תומר בן חיים והישאם אזברגה במטרה להשיג ניצחון חוץ חשוב שיהווה הצהרת כוונות.

המשחק התאפיין בשליטה צהובה, אך שוחק בעיקר במרכז המגרש ולא נראו מצבים רבים ליד השערים. המשחק היה אגרסיבי מאוד, וכתוצאה מכך נשלפו שישה כרטיסים מכיסו של שופט המשחק רועי קרמר.

בדקה ה61 הגיעה נקודת המפנה במשחק, שהקשר האחורי טקלה אסמלש ראה את הצהוב השני שלו והשאיר את עירוני בעשרה שחקנים. שי מאור החליף את ברוך דגו ביגל בלאיש ואת הישאם אזברגה בגיא עובדיה, ונראה היה שהסתפק בתיקו לאחר הרחקתו של טקלה אסמלש.

אך עירוני לא הצליחה לשמור על התוצאה ובדקה ה93 כדור קרן של דימונה הוגבה אל הרחבה, נוצרה ערבוביה ברחבה ולבסוף אבירם אוחנה דחק את הכדור אל הרשת של גל אנגלשטיין. אוהדי דימונה היו בעננים וחגגו את שער הניצחון החשוב כל כך בשבילהם.

 

עירוני שוב מפשלת במשחקים הגדולים ומאכזבת את אוהדיה במשחקים מול יריבותיה לצמרת. האשדודים ללא ספק הם הקבוצה עם הסגל האיכותי ביותר בליגה, ועם מאמן מצויין על הקווים, אך אם ימשיכו לא להגיע למשחקים הגדולים הם ישארו עונה נוספת בליגה ב'.

כתוצאה מההפסד של הצהובים, הם יורדים למקום השלישי בטבלה.

הצמרת בליגה ב' דרום ב' לוהטת וצפופה- מכבי קריית מלאכי עם 44 נקודות בראש הטבלה, דולקת אחריה דימונה עם 42 נקודות, במקום השלישי עירוני עם 41 נקודות ומאחוריה שדרות וירוחם עם 40 נקודות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר