אריק פינטו עם הספורטאים המאומצים באדיבות: עמית שיסל הוועד אולימפי בישראל
אריק פינטו עם הספורטאים המאומצים באדיבות: עמית שיסל הוועד אולימפי בישראל

חסות בנקאית לשחיינים האולימפיים טומרקין ולוקטב

בנק הפועלים יעניק חסות אישית לשחיינים האולימפיים דניס לוקטב ויעקב טומרקין מאשדוד

פורסם בתאריך: 9.1.19 19:27

     

בנק הפועלים יעניק חסות אישית לעשרה ספורטאים נבחרים חברי הסגלים האולימפיים של ישראל, וזאת בהמשך למתן חסות של הבנק לוועד האולימפי בישראל, לוועד הפארלימפי ולמשלחות הישראליות למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. בין הספורטאים שיקבלו חסות אישית גם בני העיר אשדוד: השחיין הצעיר דניס לוקטב (18) זכה במדליית ארד במשחקים האולימפיים לנוער בארגנטינה במשחה ל-200 מטרים חופשי, במדליית כסף באליפות אירופה לנוער במשחה זה ושותף לזכייה במדליית זהב במשחה השליחים ל-200X4 מטרים חופשי. ב-2017 היה שותף למדליית ארד של ישראל באליפות אירופה לנוער במשחה 200X4 מטרים חופשי.

ספורטאי נוסף שיקבל חסות הוא השחיין יעקב טומרקין (26) ייצג את ישראל בלונדון 2012 ובריו 2016. מקום שביעי במשחקים האולימפיים בלונדון 2012. זכה 3 פעמים בתואר סגן אלוף אירופה וזכה פעמיים במדליית ארד באליפות אירופה. באירוע שנערך במשרדי הבנק בתל אביב ביום רביעי ה-2/1 הודה טומרקין לבנק הפועלים בשם הספורטאים מקבלי החסות ואמר: "ההתרגשות של כולנו גדולה. אנחנו הספורטאים האולימפיים מייצגים את ערכי המצוינות, ההישגיות, המובילות ומעורבות בקהילה, ואנו גאים בחיבור בין בנק הפועלים לספורט האולימפי והפארלימפי. אתם נותנים לנו רוח גבית חשובה ביותר".

יעקב טומרקין עם אריק פינטו באדיבות: עמית שיסל הוועד אולימפי בישראל

עשרת הספורטאים נבחרו על ידי צוות משותף של בנק הפועלים, הוועד האולימפי והוועד הפארלימפי, ומייצגים מגוון נרחב של ספורטאים בענפים שונים ובעלי ניסיון ורקע הטרוגניים. כל ספורטאי יקבל5,000 ₪ לחודש עד 31.12.2020. ההיקף הכולל של החסויות האישיות אשר יינתנו כמלגות עומד על 1,400,000 ₪. סכום זה מצטרף לחסות הכוללת לוועד האולימפי בישראל העומדת על 700 אלף ₪.

 

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, אמר: "אנו שמחים לתמוך בספורטאים הישראלים המגלמים את הערכים שאנו מאמינים בהם, ולהעניק סיוע ותמיכה כלכלית רחבה יותר לספורטאי המבטיחים של ישראל במטרה לאפשר להם להתמקד באימונים ובהכנות לאולימפיאדת טוקיו 2020".

באירוע ההכרזה השתתפו גם יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל, גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, יעל ארד חברת הנהלת הוועד האולימפי, ד"ר שוקי דקל יו"ר ההתאחדות הפראלימפיתונסים סספורטס המנכ"ל, ויעל דרומי, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת מחזיקי עניין בבנק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר