הגביע - לדולפינים. צילום: דולפיני אשדוד
הגביע - לדולפינים. צילום: דולפיני אשדוד

דולפיני אשדוד אלופי אירופה בפעם השניה ברציפות (וידאו)

קבוצת הקט רגל זכתה באליפות אירופה בקטרגל לכבדי שמיעה שהתקיימה בשטוטגרט, גרמניה, לאחר שגברה על ריאל סולו האיטלקית בגמר בתוצאה 5-2

פורסם בתאריך: 7.1.19 18:30

     

קבוצת הקט רגל דולפיני אשדוד זכתה אמש באליפות אירופה בקטרגל לכבדי שמיעה שהתקיימה בשטוטגרט, גרמניה, ובכך הצליחה להגן על התואר בו זכתה בשנה שעברה.

בקטגוריית הבוגרים בליגת האלופות התמודדו השנה 22 קבוצות חזקות אך הקבוצה האשדודית התגלתה פעם נוספת כחזקה מכולם והביאה כבוד גדול לעיר ולמדינה. האשדודים ניצחו בגמר את קבוצת ריאל סולו האיטלקית בתוצאה 5-2.

"עשינו את הבלתי יאמן והשחקנים נלחמו בכל משחק במטרה לזכות באליפות ולהביא את הגביע לישראל ולעירנו היקרה בפעם השניה ברציפות", מסר מנהל הקבוצה, יעקב אוליאל. "אנחנו מתרגשים מאוד", הוסיף, "וכולנו רוצים להודות לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, למנכל רשות הספורט יורם אסרף שהפתיע אותנו והגיע היום לגמר ולתושבי העיר אשדוד המדהימים שעודדו ותמכו בנו ללא הפסקה".

הקבוצה התמודדה במסגרת טורניר קט רגל המותאם לכבדי שמיעה. במסגרת קידום פעילויות אחד מענפי ספורט אשר נחשב בין הפופולאריים בקהילת כבדי השמיעה בישראל ובעולם, ענף כדורגל האולמות.

 

לפני כשבוע וחצי ראש העירייה ד״ר יחיאל לסרי אירח את שחקני הקבוצה והודה להם על הכבוד הגדול שהם מביאים למדינת ישראל ולעיר אשדוד, ועכשיו לאחר זכייתם השניה ברציפות-
הגיב לסרי באומרו: "אנחנו גאים בכם הבאתם כבוד גדול למדינת ישראל ולעיר אשדוד! אתם מהווים דוגמא ומודל לספורט הישראלי, בזכות הנחישות וההתמדה זכיתם בפעם השניה ברציפות באליפות אירופה".

גם משה בוטרשוילי המשנה לראש העיר והממונה על הספורט החמיא: "אני מברך את הקבוצה על ההישג החשוב ומודה לראש העיר על התמיכה בספורט ולרשות הספורט על העשיה הרבה בספורט באשדוד".

יורם אסרף, מנכל רשות הספורט העירונית הוסיף: "הקבוצה הגיעה לפני כשבוע לשטוטגרט בכדי להגן על התואר היקר, המשחקים היו קשים אך הקבוצה עמדה בכל המשחקים בכבוד והיום בגמר עם הרבה אופי משחק של לחימה קשה הצליחה לנצח את ריאל סולו 5-2 משחק מלא תהפוכות. כאן המקום להגיד תודה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על התמיכה בספורט שמביא הישגים והצלחות בארץ ובעולם שמה של העיר בזכות ההשקעה בספורט הולך לפניה. תודה לקבוצה המדהימה ולכל התומכים בה ומסביב לה".

הנה צילום המפגש של חברי הקבוצה עם ד"ר לסרי לפני הנסיעה:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר