אצטדיון הי"א. צילום: אורי קריספין
אצטדיון הי"א. צילום: אורי קריספין

במ.ס נערכים לקרב התחתית מול רעננה (וידאו)

הקבוצה מאשדוד שסוגרת את הטבלה צריכה לגבור על רעננה ביום ראשון לאחר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון

פורסם בתאריך: 4.1.19 13:04

     

מ.ס אשדוד תארח ביום ראשון באיצטדיון היא' את הפועל רעננה לקרב תחתית לוהט. משחק חשוב מאוד לחניכיו של יובל נעים שינסו לשמור על הבית ולקטוע את רצף התוצאות הרע שהם משיגים לאחרונה.

אשדוד סופרת כבר חמישה משחקים ללא ניצחון במסגרת ליגת העל ונמצאת במקום האחרון בליגה. גדי קינדה וקרלו ברוצ'יץ' שנעדרו במשחק הקודם נגד הפועל באר שבע צפויים לחזור לסגל הקבוצה.

אולם דודו ביטון שהורחק במחזור הקודם יעדר מהמשחק נגד קבוצתו הקודמת הפועל רעננה.

גם רעננה לא נמצאת בכושר טוב. היא סופרת שלושה משחקים ללא ניצחון ואף הדחה מביכה בגביע בפנדלים מול הכח רמת גן מהליגה השלישית. היא בהחלט משוכה שאשדוד צריכה ויכולה לעבור בביתה, משחק שהוא מאסט עבור הקבוצה אם היא רוצה להישאר בליגה.

אלו הדברים שאמר הבוקר במסיבת העיתונאים מאמן הקבוצה יובל נעים:

"מבחינתינו זה משחק מאוד חשוב, אני חושב שזה משחק שאם נעשה בו תוצאה טובה יתן לנו הרבה כוחות להמשך. משחק עם משמעות מאוד גדולה, נקווה לעשות בו תוצאה טובה".

"כמו שאפשר לראות בטבלה הפועל רעננה היא אחת מקבוצות התחתית המשחק בבית שלנו משחק מאוד חשוב לנו וכמו שכבר אמרתי – נקווה מאוד שנעשה תוצאה טובה וזה יתן לנו כוחות להמשך".

 

"אנחנו שמחים מאוד מחזרתו של גדי קינדה לסגל, אני מאמין שגם קרלו ברוצ'יץ יוכל לשחק", הוסיף נעים. "סך הכל אנחנו מתמודדים עם הרבה קשיים אבל לא מחפשים תירוצים ונעשה הכל ביום ראשון כדי לנצח את המשחק. אני לא חושב שזה משחק של להיות או לחדול, למרות שזה משחק מאוד חשוב לנו. אנחנו רוצים לחזק את הקבוצה. אנחנו במשא ומתן עם מספר שחקנים, אנחנו מחכים לקבל תשובות מהם, נקווה שהתשובות יהיו חיוביות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר