סטניסלב גולדברג. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי "הפועל אדומים אשדוד"
סטניסלב גולדברג. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי "הפועל אדומים אשדוד"

כפי שפרסמנו לראשונה: גודלברג חתם באדומים

הקשר ההתקפי מאסטוניה סטניסלב גולדברג (26) נחת הבוקר בארץ וזכה לקבלת פנים חמה בנמל התעופה בן גוריון. "אני שמח מאוד לחזור לישראל כדי לשחק כדורגל, יאללה הפועל", אמר

פורסם בתאריך: 2.1.19 14:48

     

כפי שפורסם לראשונה ב"כאן דרום", סטניסלב גודלברג חתם בהפועל אדומים.

האדומים ממשיכים להתחזק ולאחר צירופו של אבירם ברוכיאן, לנדאו מצרף לסגל את האסטוני-יהודי בעל האזרחות הישראלית, ששיחק לפני כשנתיים ב מ.ס אשדוד.

גולדברג (26) שמשחק בכמה עמדות בקישור ובהתקפה נחת הבוקר בארץ וזכה לקבלת פנים בנמל תעופה בן גוריון. הוא כבר נרשם רשמית כשחקן הקבוצה בהתאחדות לכדורגל ויוכל לקחת חלק במשחק החוץ של האדומים בקריית גת שיתקיים בשישי.

תגובת המועדון לצירופו של השחקן: "אדומים יקרים אנחנו שמחים ונרגשים להודיע על הרכש הנוסף והחדש שנחת אצלנו הלילה היישר מאסטוניה ויצטרף לשורות האדומים החל מהיום. קבלו בהמון אהבה את סטניסלב גולדברג. ברוך הבא לישראל סטניסלב מאחלים להצלחה משותפת ושנזכה להמון רגעים של שמחה יחד. יאללה הפועל !! Welcome to Israel Stanislav. Your success is our success. We wish that we will have many moments together. Come on !!"

 

תגובתו של השחקן להחתמתו באדומים: "תודה על קבלת הפנים, אני שמח מאוד לחזור לישראל כדי לשחק כדורגל, אני מתרגש כי שמעתי שהמועדון הוא משפחה, אני כאן כדי לעזור לקבוצה לעלות ליגה. יאללה הפועל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר