אינברום. צילום: אורי קריספין
אינברום. צילום: אורי קריספין

הותר לפרסום: אור אינברום הוא הכדורגלן שנדקר

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות האירוע שהתרחש ככל הנראה בתום בילוי במסעדה-מועדון באשדוד

פורסם בתאריך: 1.1.19 14:02

     

תעלומה: אור אינברום, 23, הוא הכדורגלן שנמצא פצוע הבוקר באשדוד, ככל הנראה לאחר בילוי במועדון בעיר. אינברום טופל בידי צוות מד"א שהועבר לבית החולים אסותא אשדוד במצב בינוני. הוא נמצא בחדר המיון ומצבו השתפר. הנסיבות של פציעתו לוטות בערפל.

אינברום, שחקן הכנף המהיר, גדל ב מ.ס אשדוד ויצא לגיחה קצרה באירופה בגנט הבלגית ומאריבור הסלובנית. כעת הוא משחק בבית"ר ירושלים ורק אתמול שיחק במדי הקבוצה בטדי במשחק נגד הפועל חיפה נמצא כעת בבית החולים אסותא באשדוד ועובר סדרת בדיקות.

אור אינברום. צילום: אורי קריספין

דובר בית"ר ירושלים אושרי דודאי מסר ל"כאן דרום": "אור בסדר גמור, הייתי אצלו, ליטפתי וחיבקתי אותו, הוא עובר בדיקות לראות שהוא בסדר, שאין פגיעות רציניות, זאת פציעה שטחית.
המשפחה שלו סביבו, מנכ"ל המועדון פה איתי, מקרוביו האשדודים פה, הוא בהשגחה טובה. הוא עבר גם תשאול של המשטרה כדי לברר למה הותקף ואיך זה קרה".

הכניסה לחדר המיון בביה"ח אסותא אשדוד. צילום: שני מלכה

הכניסה לחדר המיון בביה"ח אסותא אשדוד. צילום: שני מלכה

 

נזכיר בשעה 06:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פצוע ברחוב אבן עזרא. חובשים ופראמדיקים העניקו לו טיפול ופינוהו לבי"ח אסותא אשדוד במצב בינוני עם פציעות חודרת בגפיים.

תגובת מועדון בית"ר ירושלים למקרה הדקירה באשדוד לפנות בוקר: "רווח לנו לדעת כי מצבו של אור אינברום טוב ומדובר בפציעה שטחית, מאחלים לשחקן בריאות וחזרה לשגרה כמה שיותר מהר.
באשר למקרה עצמו, הנושא נמצא בחקירה משטרתית ולכן אין לנו מה להרחיב כרגע בנדון ואנו לא מתכוונים להגיב לספקולציות ופרשנויות כאלו ואחרות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר