האדומים צריכים לשפר את יכולתם ההתקפית: המשחק מול שעריים במוצ"ש. צילום: ליאב אחאבן
האדומים צריכים לשפר את יכולתם ההתקפית: המשחק מול שעריים במוצ"ש. צילום: ליאב אחאבן

ברוכיאן הבריק, אך זה לא הספיק: האדומים ושעריים נפרדו בתיקו 1

האורחים עלו ליתרון, האדומים הצליחו להשוות רק על סף סיום המשחק

פורסם בתאריך: 30.12.18 08:45

     

הפועל אדומים אירחה את מכבי שעריים לקרב צמרת במסגרת המחזור ה-14 של ליגה א' דרום וידעה שהיא חייבת לנצח על מנת להידבק לצמרת הגבוהה שמתחילה לברוח לה. האורחים מרחובות ידעו שניצחון יעלה אותם למקום השלישי בטבלה ובכך יעקפו את האדומים מאשדוד.

כאלף אוהדים הגיעו לאצטדיין הסינתטי כדי לחזות במשחק הלוהט. שלומי ארבייטמן הפצוע לא עלה בהרכב הקבוצה המארחת, ובהתקפת האשדודים פתחו יוני רביבו, עידן שריקי ואבירם ברוכיאן – הרכש החדש.

המחצית הראשונה הייתה מאוזנת עם שליטה קלה של האורחים מרחובות, שעלו ליתרון בתוספת הזמן של המחצית משערו של אסף חקאק.

במחצית גילי לנדאו ביצע חילוף התקפי: הוציא את לידור כהן והכניס במקומו את הקיצוני הזריז נועם תרועה. המחצית השניה נפתחה בשליטה מוחלטת של האדומים שעלו במטרה להשוות ואולי אף להפוך את התוצאה.

שעריים חוגגת את שער היתרון. צילום: ליאב אחאבן

שעריים חוגגת את שער היתרון. צילום: ליאב אחאבן

בדקה ה-65 רן בן שמעון, חלוץ שעריים ואקס טרי של עירוני אשדוד, פגע במגן האדומים רחמים צ'קול ללא כדור, קיבל את הצהוב שני שלו והשאיר את שעריים בעשרה שחקנים.

האדומים ממשיכים בלחץ על שער האורחים ומחמיצים פעמים רבות. בדקה ה-90 סוף סוף זה הגיע. כדור עומק של צ'קול מגיע לווארקט גדיף המחליף שנוגח לעבר הרחבה, עידן שריקי קופץ על הכדור ועושה את השיוויון. השופט שורק לסיום וקובע חלוקת נקודות.

אם האדומים שואפים לעלות לליגה הלאומית, לנדאו חייב לחזק את קבוצתו במספר שחקנים נוספים. אבירם ברוכיאן הראה הערב שהוא בהחלט רכש מצויין ושחקן מעל רמתה של ליגה א'.

במחצית הראשונה שיחק באגף ולא בלט, אולם במחצית השניה שיחק בתפקידו המקורי במרכז המגרש והוכיח שיש לאדומים בעל בית חדש על כר הדשא.

 

הוא ניהל את המשחק של האדומים וסיפק מסירות פז לשחקני ההתקפה שלא תרגמו זאת לשערים. אולי במשחקים הבאים כששלומי ארבייטמן יחזור להרכב הוא יהנה מהכדורים הנפלאים שמספק ברוכיאן לחוליית ההתקפה ויתרגם אותם לשערים, כי הערב בהחלט ניכר היה חסרונו של חלוץ מטרה אמיתי בחוד של האדומים.

מילה טובה מגיעה לקשר המצטיין לישי ביטון, שחקן שנמצא עם האדומים מהעונה הראשונה בליגה ג' ומבסס את עצמו שבוע אחר שבוע כאחד הקשרים הטובים בליגה א'. שומר על יציבות וגם כשהאדומים היו במשחק לא גדול, הוא סיפק את הסחורה.

הרשים בבכורה, ברוכיאן. צילום: ליאב אחאבן

הרשים בבכורה, ברוכיאן. צילום: ליאב אחאבן

ביציע האדומים. צילום: ליאב אחאבן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר