מחאת הקהל הירוק. צילום: ליאב אחאבן
מחאת הקהל הירוק. צילום: ליאב אחאבן

סיקור מיוחד: מ.ס נגד חיפה (וידאו)

אין שירים ואין שוערים: אשדוד הפסידה בבית למכבי חיפה בתוצאה 1:0 לאחר החמצה דרמטית (צפו בצילום הוידאו), הקהל האורח המשיך במחאתו נגד הבעלים ואילו בשורות המארחים הוחלף גם השוער המחליף

פורסם בתאריך: 27.12.18 13:53

     

מ.ס אשדוד הגיעה למשחק מול מכבי חיפה באצטדיון היא' כשהיא מתחת לקו האדום וכשהיא יודעת שהיא חייבת את הנקודות כמו אוויר לנשימה. מנגד מכבי חיפה הגיעה עם מאמן חדש על הקווים, מרקו בלבול שבבכורה שלו על הקווים השבוע ניצח את הפועל מרמורק בגביע המדינה 5-0.

לאצטדיון ה יא' הגיעו כ-2,300 צופים, רובם מחיפה. האוהדים שהגיעו מחיפה המשיכו במחאתם כנגד הבעלים יעקב שחר ולא עודדו את הקבוצה לאורך כל המשחק.

אשדוד הגיעה למשחק עם חיסורים משמעותיים. יואב ג'ראפי השוער המצטיין נעדר בשל פציעה וגדי קינדה לא נכלל בסגל כעונש על תגובתו הלא ראויה לחילוף במשחק הגביע נגד הפועל ר"ג.

נוכחות דלה ביציע של אשדוד. צילום: ליאב אחאבן

נוכחות דלה ביציע של אשדוד. צילום: ליאב אחאבן

רומן הבראן נרשם כבר בהרכב הקבוצה בטופס המשחק, אך נפצע בחימום ובשניה האחרונה דור גלילי הצעיר עלה במקומו בהרכב האשדודים. בשער של אשדוד פתח השוער השני רועי משפתי.

המשחק החל בלחץ של מכבי חיפה ובדקה ה-8 שער של ניקיטה רוקאביצה בנגיחה נפסל בשל טענת נבדל. בדקה ה-13, מספר 13 ניקיטה רוקאביצה הפעם עושה זאת ומעלה את מכבי חיפה ליתרון 1-0 באצטדיון ה יא'. ולראשונה במשחק שומעים את הקהל הירוק שעשה את הדרך הארוכה מחיפה מריע.

שחקני חיפה חוגגים את כיבוש השער. צילום: ליאב אחאבן

שחקני חיפה חוגגים את כיבוש השער. צילום: ליאב אחאבן

בדקה ה-25 מכה נוספת למ.ס אשדוד, השוער רועי משפתי נפצע ומסמן לספסל שהוא לא יכול להמשיך. יובל נעים מבצע חילוף ומכניס במקומו את השוער השלישי, השוער הצעיר עומר אגוזי.

השוער המחליף משפתי שוכב על הדשא ולא יכול להמשיך. צילום: ליאב אחאבן

השוער המחליף משפתי שוכב על הדשא ולא יכול להמשיך. צילום: ליאב אחאבן

בדקה ה-30 פנדל למ.ס אשדוד, דן ביטון בועט לידיים של חיימוב. טום בן זקן קופץ על הכדור החוזר, אך בועט מעל השער. החמצה גדולה.

יובל נעים נראה עצבני ומשתולל על הקווים ובדקה ה-32 הוא מחליט לעשות כבר את החילוף השני שלו: מוציא את בן אל אדרי ומכניס במקומו את פיליפ קנזביץ'.

 

במחצית השניה היו הרבה מצבים לשתי הקבוצות והחמצות מסמרות שיער אך המשחק הסתיים ב1-0 לירוקים מחיפה. יובל נעים ואשדוד צריכים להיות מודאגים, הליגה הלאומית לא נראית כל כך רחוקה.

ראוי לציין שתי נקודות אור במשחק של מ.ס אשדוד,: השוער השלישי הצעיר עומר אגוזי שנזרק אל המים העמוקים ועמד במשימה בגדול, ודן ביטון שלמרות החמצת הפנדל הראה שהוא שחקן יצירתי ונהדר.

גם אלון חזן הגיע לעודד. צילום: ליאב אחאבן

גם אלון חזן ואוהד יפרח הגיעו לעודד. צילום: ליאב אחאבן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר